توسعه تولیدات لوازم خانگی در داخل کشور پیگیری می شود

1401/03/29

توسعه تولیدات لوازم خانگی در داخل کشور پیگیری می شود
جانشین سازمان اتکا گفت: توسعه تولیدات در حوزه لوازم خانگی پیگیری می شود و از این رو، خط جدید تولید لباسشویی به تولیدات قبلی اضافه شد.

به گزارش دنیای لوازم خانگی، امیر سرتیپ دوم حسن‌علی حبیبی، جانشین سازمان اتکا ظهر امروز در حاشیه بازدید از فروشگاه اتکا- شعبه شهید همتی در سمنان، با اشاره به اهمیت توجه به تقویت تولیدات داخلی اظهار کرد: سازمان اتکا با داشتن کارخانه «صنام»، توسعه تولیدات خود را در حوزه لوازم داخلی پیگیری می‌کند.

حبیبی بیان کرد: در چند سال گذشته شاهد بودیم که شرکت‌های خارجی بازار لوازم خانگی کشور را در دست داشتند؛ اما با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، تولیدات داخلی تقویت شده است.

وی ادامه داد: شرکت «صنام» در سازمان اتکا هم این وظیفه را انجام و تولیدات خود را در حوزه‌های مختلف توسعه داده است؛ از جمله خط جدید تولید لباس‌شویی به تولیدات قبلی اضافه شد.

جانشین سازمان اتکا گفت: شرکت «صنام» تقریباً بسته کاملی از نیازهای اساسی خانوار را در حوزه لوازم خانگی ارائه کرده است و نیاز لوازم خانگی خانوارهای نیروهای مسلح را رفع می‌کند؛ ضمن اینکه به کمک بخش ملی آمده و این ظرفیت را در خدمت عموم مردم هم قرار داده است.


محصولات را با حداقل قیمت تمام‌شده در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهیم


جانشین سازمان اتکا همچنین با اشاره به روند قیمت‌گذاری و تلاش برای تعدیل قیمت‌ها در بازار گفت: مجموعه اتکا متعلق به خانواده‌های نیروهای مسلح بوده و وظیفه ما این است که محصولات خودمان را با حداقل قیمت تمام‌شده در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم.

حبیبی بیان کرد: ارزیابی ما از سطح بازار و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای تأمین مواد اولیه تولیدات خود از منابع مستقیم و دست اول در حال انجام است.


بهترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهیم


وی تصریح کرد: در قیمت تمام‌شده، بهترین قیمت‌ها را هم‌اکنون ارائه می‌دهیم؛ اما همیشه تلاطم بازار ممکن است فشارهایی را به جریان قیمت‌گذاری کالاها وارد آورد.

جانشین سازمان اتکا بیان کرد: ا برای کنترل این موضوع نیز کارگروه تنظیم و تعدیل قیمت‌ها را هر روز برگزار می‌کنیم و این کارگروه، قیمت‌ها و شرایط بازار را بررسی و رصد و متناسب با بازار خود را تنظیم می‌کند.

حبیبی بیان کرد: همیشه کمتر از قیمت‌های موجود در فروشگاه‌های اتکا، کالاها را به مردم عرضه می‌کنیم.

فارس

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما