پرفروش ترین جاروبرقی پاناسونیک در بازار

1402/05/30

پرفروش ترین جاروبرقی پاناسونیک در بازار
پاناسونیک از جمله برندهای ژاپنی در عرصه تولیدات لوازم خانگی است که محصولات خود را با تکنولوژی و فناوری روز دنیا تولید می‌کند.
این برند توانسته با تولید محصولاتی باکیفیت و بادوام محبوبیت چشمگیری میان مردم جهان پیدا کند. پاناسونیک توانسته رتبه 68 از رتبه 100 برند برتر و پرفروش جهان را از آن خود کند.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های پاناسونیک در بازار را معرفی می‌کند.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715

قیمت این جاروبرقی در لحظه تهیه گزارش 7 میلیون و 440 هزار تومان است. این مدل از سری جاروبرقی‌های کیسه‌دار پاناسونیک با قدرت موتور 2100 وات و توان مصرفی 2500 وات تولید شده است. این محصول به یک کیسه 6 لیتری مجهز شده است که می‌توان با آن محیط‌های متراژ بالا را تمیز کرد، بدون آن‌که نیازی به تخلیه زود هنگام آن باشد. فیلتر هپا HEPA و آنتی باکتریال موجود در این دستگاه، آلودگی‌ها و گردوغبارهای موجود در محیط را به خود جذب می‌کند و تا حد ممکن هوای خارج‌شده از جاروبرقی را فاقد هرگونه ذرات و گردوغبار می‌کند. در ساخت این فیلتر از فلز مس استفاده شده است.

با استفاده از دکمه کشویی تعبیه شده بر روی بدنه می‌توان میزان مکش ماشین را براساس سطوح مختلف فرش، موکت و سرامیک تنظیم کرد. این محصول به یک دمنده مجهز بوده که می‌توان به وسیله آن آشغال و ذرات را به یک سمت قابل دسترس هدایت کرد و سپس به ‌وسیله‌ی سیستم مکش آن‌ها را جمع‌آوری کرد.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ911

قیمت این جاروبرقی 12 میلیون و 400 هزار تومان است. این ماشین از دسته جاروبرقی‌های کیسه‌دار به‌شمار می‌رود که کاربران را از هزینه بابت خرید جداگانه کیسه‌های جاروبرقی بی‌نیاز می‌سازد. مخزن ذخیره‌سازی زباله این دستگاه از ظرفیتی معادل 6 لیتر برخودار است که می‌تواند حجم زیادی از زباله‌ها را در خود جای دهد و در صورت پر شدن مخزن می‌توان به آسانی آن را از دستگاه جدا و تمیز کرد

با استفاده از نشانگر پر بودن مخزن بر روی بدنه، می‌توان از میزان حجم زباله مخزن دستگاه مطلع شد. طراحی فیلتر ضدباکتری در این محصول، ذرات و مواد مضر موجود در جاروبرقی را گرفته و قبل از چرخش هوا به بیرون، آن‌ها را تصفیه می‌کند.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ913

قیمت این جاروبرقی 12 میلیون و 700 هزار تومان است. پاناسونیک این دستگاه را به موتوری با قدرت 2000 وات و محدوده توان مصرفی 2000 تا 2500 مجهز کرده است. این جاروبرقی با داشتن قدرت مکشی بالا قادر است که ذرات ریز مواد غذایی و موی حیوانات خانگی را با مکشی بالا از روی سطوح جمع‌آوری کند. این جاروبرقی صدایی معادل 63 دسی‌بل تولید می‌کند که عملکرد آرام و کم صدا آن را به همراه آورده است و می‌توان آن را از دسته جاروبرقی‌های سوپر سایلنت برشمرد.

گاهی مشاهده کرده‌اید که از فضای پشتی جاروبرقی، گردوغبارهایی در محیط خانه پخش می‌شود. فیلتر بهداشتی هپا بکاررفته در این محصول از پخش این گردوغبارها در فضای اطراف جلوگیری می‌کند و تنها هوای پاکیزه را از دستگاه خارج می‌سازد. وجود سری پارویی، سری باریک و برس گردگیر از دیگر امکانات و مزایا موجود این دستگاه به‌شمار می‌رود. از سری پارویی موجود بر روی آن می‌توان جهت تمیز کردن گردوغبار موجود در شکاف و درزهای پنجره و گوشه‌های خانه بهره برد.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ917

قیمت این جاروبرقی پاناسونیک 16 میلیون و 450 هزار تومان است. صدای کار این دستگاه معادل 60 دسی‌بل بوده که عملکردی بی‌صدا را از خود به‌نمایش می‎‌‌‌گذارد. این محصول مجهز به قدرتی معادل 2300 وات و محدوده توان مصرفی 2500 وات است. این محصول از سری‌های جانبی درز و شکاف و برس مبلمان برخوردار است که می‌توان از آن‌ها برای تمیز کردن گوشه و کنار خانه، زیر مبلمان و تخت‌ها بهره برد. تمامی این قطعات بر روی دسته جاروبرقی جای می‌گیرند که سهولت و دسترسی راحت‌تر را برای مخاطبان به‌همراه می‌آورند.

با استفاده از دکمه کشویی موجود بر روی بدنه می‌توان میزان مکش را براساس سطوح مختلف همچون موکت، فرش و سرامیک تنظیم و کنترل کرد. لوله به‌کار رفته در این محصول از نوع تلسکوپی بوده که سبب می‌شود فرایند جاروبرقی با سهولت و بدون فشار بر کمر و زانو انجام شود. این دستگاه با داشتن فیلتر هپا HEPA آلودگی‌ها و ذرات را در خود حفظ می‌کند و مانع از پخش شدن ذرات معلق در هوا می‌شود و اینگونه سلامت کاربران را تضمین می‌کند.

برچسب ها:

لوازم خانگی ،جاروبرقی 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما