پرفروش ترین جاروبرقی آ ا گ + قیمت

1402/06/12

پرفروش ترین جاروبرقی آ ا گ + قیمت
برند آلمانی آاگ AEG یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی بوده که توانسته با تولید محصولات باکیفیت و به‌روز به یکی از پرفروش‌ترین و معروف‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی تبدیل شود.
این برند هم‌اکنون به تولید محصولاتی نظیر یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق‌گاز، هود، مخلوط‌کن، اتو و همزن می‌پردازد.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین جاروبرقی آاگ را معرفی می‌کند.

جاروبرقی آ ا گ مدل VX6-OKOX

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 10 میلیون و 500 هزار تومان است. جاروبرقی سری 6 یکی از پرطرفدارترین مدل‌های جاروبرقی‌ برند آاگ از لحاظ طراحی شیک و سبک وزن بودن به‌شمار می‌رود. این محصول با حداکثر توان مصرفی 2 هزار و 200 وات و مکش قدرتمند، عملکردی قوی از خود نشان می‌دهد و قادر است ریزترین ذرات موجود بر روی سطوح را به خود جذب کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فیلتر فوق‌بهداشتی 12 مرحله‌ای قابل شست‌وشو آن اشاره کرد. شرکت آاگ بدنه این محصول را به فناوری Ergo Shock ضدضربه و ضدشوک مجهز کرده است، که در حین کار از آسیب به بدنه دستگاه و محیط اطراف جلوگیری می‌کند. این مدل به تکنولوژی Silence Pro System مجهز شده است که عملکردی آرام و بی‌صدا به جاروبرقی می‌بخشد و با کمترین صدای ممکن فرایند جاروکشی را انجام می‌دهد.

جاروبرقی آ ا گ مدل VX8-2-OKO

قیمت این جاروبرقی 14 میلیون تومان است. این محصول با داشتن قدرت مکشی معادل 600 وات به موتوری کم صدا با تکنولوژی Silent Air مجهز شده است. این تکنولوژی عملکردی آرام و بی‌صدا به جاروبرقی می‌بخشد. از دیگر قابلیت‌های این جاروبرقی می‌توان به فیلتر بهداشتی قابل شست‌وشو آلرژی پلاس Allergy Plus اشاره کرد که ذرات گردوغبار را به خوبی به خود جذب می‌کند و هوای محیط را تمیز نگه می‌دارد. این فناوری به سلامتی بیماران تنفسی، دارای آسم و حساسیت کمک بسیاری می‌کند و گزینه انتخابی بسیار مناسبی برای آ‌ن‌ها به‌شمار می‌رود.

از دیگر ویژگی‌های این جاروبرقی می‌توان به مخزن 3.5 لیتری آن اشاره کرد که به کاربران امکان می‌دهد که با خیالی آسوده فضاهای بزرگ را با آن تمیز کرد، بدون آن‌که نیازی به تخلیه زودهنگام آن باشد. از دیگر مزایا این محصول می‌توان به نشانگر LED تعبیه شده بر روی بدنه آن اشاره کرد که شما را نسبت به پر بودن کیسه جاروبرقی مطلع می‌کند.

جاروبرقی آ ا گ مدل VX82-1-OKO


قیمت این جاروبرقی 14 میلیون و 900 هزار تومان است. این جاروبرقی با کمترین مصرف برق 500 وات و بیشترین قدرت مکش 2 هزار و 200 وات از دسته جاروبرقی‌های بهینه محسوب می‌شود. از دیگر مزایا این جاروبرقی می‌توان به صرفه‌جویی 50 درصدی مصرف انرژی آن نسبت به دیگر مدل‌های جاروبرقی این برند اشاره کرد. شرکت آاگ این برند را به فیلتر هپا HEPA قابل شست‌وشو فوق بهداشتی و ضدحساسیت مجهز کرده که قادر است ذرات معلق را به خود جذب کند و مانع از خروج آنها از دستگاه می‌شود. این فناوری صد در صد هوای خروجی را به صورت تمیز و مطبوع در محیط پخش می‌‎کند.

فناوری Smart Mode هوشمند تعبیه شده بر روی این محصول کاربران را از تغییر قدرت مکش دستی بی‌نیاز می‌سازد. این فناوری به‌صورت اتوماتیک سطح‌های مختلف را تشخیص می‌دهد و به‌طور اتوماتیک قدرت مکش دستگاه را تنظیم می‌کند.

جاروبرقی آ ا گ مدل VX9-4-8IBX

قیمت این محصول 18 میلیون تومان است. این جاروبرقی به موتوری قدرتمند 2 هزار و 200 واتی همراه با مکشی فوق‌العاده مجهز شده است. این مدل قادر است به‌صورت هوشمند سطوح مختلف اعم از سرامیک، موکت، فرش و پارکت را شناسایی کند و به‌طور اتوماتیک، قدرت مکش بهینه متناسب با سطح را تنظیم کند. این امر ضمن صرفه‌جویی در مصرف انرژی، بهره‌وری دستگاه را افزایش می‌دهد و موجب عملکرد قوی دستگاه می‌شود.

این محصول به یک نازل سه در یک با سه کاربرد مختلف مجهز شده است که می‌توان به وسیله آن نواحی غیرقابل دسترس همچون گوشه پله‌ها، زیر مبلمان و بین شوفاژها را تمیز کرد. شرکت آاگ این دستگاه را به فیلتر بهداشتی جدید و قابل شست‌وشو مجهز کرده است که بر روی خروجی هوایی پاکیزه و بدون ریزگرد دستگاه تاثیر خواهد گذاشت.

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما