بزرگ‌ترین حراج لوازم خانگی در تهران

1402/08/05

مدیر سامانه حراج خرده ‌فروشی اموال تملیکی:
بزرگ‌ترین حراج لوازم خانگی در تهران
مدیر سامانه حراج خرده ‌فروشی اموال تملیکی گفت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، لوازم خانگی تحت اختیار این سازمان را دوشنبه هشتم آبان ۱۴۰۲ در حراج الکترونیکی عرضه می ‌کند.
حسن خالقی ادامه داد: چهل و سومین حراج خرده فروشی برخط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و نوزدهمین حراج استان تهران روز پنج شنبه ۴ آبان ماه از ساعت ۱۶ در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

چه کالاهایی به حراج گذاشته شد؟

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی برخط سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی به «حیات» گفت: در این حراج الکترونیکی بالغ بر ۶۵ قلم کالا شامل انواع لوازم خانگی از قبیل ماشین ظرفشویی، خردکن و سرخ کن، مایکروویو، جاروشارژی و اسپرسوساز عرضه می شود.

به گفته خالقی، چهلمین و سومین حراج خرده فروشی الکترونیکی برخط سازمان اموال تملیکی در استان تهران کلید خورد که در این حراج کالاهایی از قبیل لوازم خانگی برقی، و... موجود است.

جزئیات ارائه پیشنهاد در حراج چهل و سوم

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی برخط سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه کالاهای عرضه شده در این حراج از روز پنج شنبه ۴ آبان ماه از ساعت ۱۶ در دسترس عموم مردم قرار گرفته، گفت: تاریخ ارائه پیشنهاد در این حراج خرده فروشی از ۸ صبح تا ۸ شب روز دوشنبه ۸ آبان است و متقاضیان کالاها می توانند در این بازه زمانی نسبت به ثبت نام و ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

خالقی با تاکید بر اینکه این حراج مختص استان تهران است، ادامه داد: همچنین شرکت در حراج های سازمان برای عموم به خصوص کارمندان دولت آزاد است.

قیمت های پیشنهادی را چطور ببینیم؟

مدیر سامانه حراج خرده ‌فروشی اموال تملیکی در پاسخ به سوال «حیات» مبنی بر اینکه آیا محدودیتی برای خرید وجود دارد؟ گفت: خیر، متقاضیان می توانند هر تعداد پیشنهاد قیمتی روی کالا داشته باشند. همچنین یک نفر می تواند هر تعداد کالا که تمایل دارد، خرید کند و پیشنهاد قیمت بدهد.

خالقی ادامه داد: در حراج قیمت های پیشنهادشده بقیه شرکت کنندگان قابل مشاهده است و افراد می توانند قیمت سایر افراد را مشاهده کنند.

آیا شرکت در حراج هزینه دارد؟

مدیر سامانه حراج خرده ‌فروشی اموال تملیکی به «حیات» گفت: متقاضیان برای شرکت در این حراج می‌ توانند از همین لحظه با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کالاها را مشاهده کنند. این در حالی است که تاریخ ارائه پیشنهادات در این سامانه روز دوشنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۲ است.

خالقی در پاسخ به سوال «حیات» مبنی بر اینکه آیا شرکت در حراج هزینه ای برای مردم دارد؟ گفت: ثبت نام و ورود به سایت رایگان بوده و فقط ۱۰ درصد قیمت پیشنهادی را افرادی که در حراج شرکت می کنند، باید پرداخت کنند و پس از پایان حراج به صورت خودکار ظرف ۲۴ ساعت مبلغ پرداختی افراد غیر برنده به حسابشان عودت داده می شود.

نیازی به توکن و امضای الکترونیکی نیست!

مدیر سامانه حراج خرده ‌فروشی اموال تملیکی گفت: برندگان حراج به سازمان اموال تملیکی استان مربوطه مراجعه می کنند و پس از سلامت کامل کالا آن را تحویل می گیرند.

خالقی در مورد مزایای این طرح گفت: از مزایای این حراج این است که کارکنان دولت هم می توانند در آن شرکت کنند. همچنین متقاضیان برای شرکت در این حراج، نیازی به توکن و امضای الکترونیکی ندارند. نکته سوم اینکه کلیه فرایندهای مالی حراج به صورت الکترونیک است.

کالاها فاقد گارانتی است

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی برخط سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: کالاها فاقد ضمانت نامه است.

خالقی افزود: کالاها در سامانه ستاد الکترونیک دولت برای بازدید متقاضیان با مشخصات و تصاویر به نمایش درآمده است.

گفتنی است؛ متقاضیان برای شرکت در این حراج می‌ توانند روز دوشنبه ۸ آبان با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، برای کالاها پیشنهاد قیمت کنند. در این دوره کالاهایی از جمله ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، همزن، خردکن، سشوار، اتو و سایر موارد حراج می ‌شود.

از خرداد امسال با راه اندازی سامانه حراج خرده فروشی برخط، تاکنون ۴۲ حراج خرده فروشی برگزار شده که در آن بیش از یک ‌هزار قلم کالا با ارزشی بالغ بر هفت میلیارد تومان به فروش رسیده است.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما