قیمت انواع گاز رومیزی در بازار

1402/08/27

قیمت انواع گاز رومیزی در بازار
میانگین قیمت گازهای رومیزی و صفحه‌ای ۵ شعله که پرمصرف‌ترین نوع این اجاق‌گازها به شمار می‌آیند، درحال‌حاضر حدود ۱۵ میلیون تومان است و این محصولات در بازه وسیع ۲ تا حدود ۳۰ میلیون تومانی در بازار لوازم خانگی موجودند.
استفاده از گازهای رومیزی در یک دهه اخیر بسیار فراگیر شده و با توجه به فضای کوچک بیشتر منازل و آشپزخانه‌ها استقبال از خرید این گازها رو به افزایش بوده است، تا جایی که بسیاری از زوج‌های جوان با توجه به همین موضوع، اجاق‌ گازهای مبله را از لیست خریدهای جهیزیه حذف کرده‌اند.

تولید اجاق گازهای صفحه‌ای در کشور نیز با توجه به رشد تقاضا و البته ممنوعیت واردات، در سال‌های اخیر افزایش یافته و بیشتر برندهای مطرح تولیدکننده لوازم خانگی ساخت این محصول را در برنامه‌های خود قرار داده‌اند. رشد تولید، تنوع محصولات این حوزه را در بازار افزایش داده و گازهای صفحه‌ای امروز با برندهای مختلف در انواع شیشه‌ای و استیل در ظرفیت‌های ۲ تا ۶ شعله در بازار لوازم خانگی در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

این محصولات در طیف وسیعی از قیمت در بازار یافت می‌شوند که تا حد زیادی نشان‌دهنده کارایی و کیفیت آنهاست. میانگین قیمت گازهای رومیزی و صفحه‌ای ۵ شعله که پرمصرف‌ترین نوع این اجاق‌گازها به شمار می‌آیند، درحال‌حاضر حدود ۱۵ میلیون تومان است و این محصولات در بازه وسیع ۲ تا حدود ۳۰ میلیون تومانی در بازار لوازم خانگی موجودند.

با این‌حال، قیمت تنها فاکتور تعیین‌کننده کیفیت نیست و برای خرید گاز صفحه‌ای در کنار قیمت و مدل باید فاکتورهای متعددی از قبیل جنس صفحه، ابعاد گاز، تعداد شعله‌های مورد نیاز و رده مصرف انرژی را در نظر گرفت.

اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TTG-۱۵۹۸۵
۱۴.۳۸۵.۰۰۰ تومان


اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG-۵۶۷
۱۳.۴۰۰.۰۰۰ تومان


اجاق گاز صفحه ای کن مدل GT۵۰۲
۱۲.۲۷۰.۰۰ تومان


اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل IG۵۲۱
۱۲.۱۰۰.۰۰۰ تومان


اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل V۸-S
۹.۹۵۰.۰۰۰ تومان


اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-۱۹۵۱۰۰
۱۰.۴۴۷.۰۰۰ تومان


اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-۱۳۵ NP
۶.۶۰۰.۰۰۰ تومان


اجاق گاز صفحه ای ایلیا استیل مدل G۵۱۸
۸.۶۵۰.۰۰۰ تومان


اجاق گاز صفحه ای بیمکث مدل ۰۰۵۸
۹.۳۰۰.۰۰۰ تومان


اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل PadiT
۳.۹۰۰.۰۰۰ تومان


اجاق گاز صفحه ای زرتوس مدل ZG۵۰۴۴
۴.۹۰۰.۰۰۰ تومان


همشهری آنلاین

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قیمت گاز