علل افزایش تقاضای برای یخچال

1402/10/04

علل افزایش تقاضای برای یخچال
طبق آمارهای ثبت شده، یخچال و فریزر در سال اخیر میلادی بخش غالب در بازار جهانی لوازم خانگی بوده است.
بازار جهانی لوازم خانگی در سال ۲۰۲۳ در حالی با رشد تولید همراه بود که یک محصول با درخواست خرید فزاینده روبه‌رو شد.

یخچال‌ها راه‌حلی امن، راحت و آسان برای نگهداری مواد غذایی و محصولات غذایی هستند. از سوی دیگر در دسترس بودن آسان یخچال‌ها، افزایش مقرون به‌صرفه بودن به دلیل گزینه‌های تامین مالی آسان، و تعداد فزاینده خانواده‌ها در سراسر جهان از جمله عوامل اصلی هستند که منجر به رشد تولید و افزایش درخواست در بخش یخچال و فریزر شده‌اند.

در همین حال در دسترس بودن آسان یخچال‌های کم‌مصرف و تنوع گسترده‌تر مانند یخچال‌های یک درب، دو درب و درب فرانسوی به رشد بخش یخچال‌ها کمک کرده است. انتظار می‌رود افزایش سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه توسط بازیگران اصلی بازار برای توسعه یخچال‌های سازگار با محیط‌زیست، فرصت‌های رشد متعدد و بیشتری را در آینده نزدیک ارائه دهد.

با این حال انتظار می‌‌‌رود لوازم خانگی کوچک در طول دوره پیش‌بینی شده تا پایان سال ۲۰۲۶، سریع‌‌‌ترین رشد تولید و تقاضا را داشته باشند. بخش لوازم خانگی کوچک بیشتر به پردازنده‌های غذا، کباب پز و برشته، چای/قهوه‌ساز، جاروبرقی و... تقسیم می‌شود.

تقاضای فزاینده برای وسایل کوچک برای کارهای روزمره مختلف مانند نظافت، درست کردن صبحانه، آبمیوه و چای و قهوه عامل اصلی رشد این بخش خواهد بود. دسترسی آسان به لوازم خانگی کوچک با هزینه‌های مقرون به صرفه و استانداردهای زندگی، برخی از محرک‌های اصلی بخش لوازم کوچک هستند.

پیش‌بینی می‌شود پیشرفت‌‌‌های فناوری فزاینده و افزایش بهره‌‌‌وری انرژی لوازم خانگی کوچک تاثیر قابل‌‌‌توجهی بر رشد تقاضا برای لوازم کوچک در طول دوره پیش‌بینی شده داشته باشد.

دنیای اقتصاد
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما