واکنش به اتهام عدم‌ عرضه لوازم خانگی به بازار

1402/11/18

واکنش به اتهام عدم‌ عرضه لوازم خانگی به بازار
اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران ضمن تکذیب شایعه عدم عرضه از سوی فروشندگان و واحدهای صنفی گفت: هر گونه عدم عرضه از سوی واحدهای صنفی و گرانی کالای لوازم خانگی و عدم تطابق با لیست قیمت ها در سامانه ۱۲۴ غیر قانونی است.
تشدید بحران های منطقه ای باعث نوسان قیمت دلار در روزهای اخیر شده و در پی آن، ادعاهایی مبنی بر عدم عرضه کالا از سوی تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی به بلای جان خریداران تبدیل شده است. این شرایط در حالی روی داده که فروشندگان لوازم خانگی از کاهش خرید لوازم خانگی و رکود در بازار گلایه دارند.

عدم عرضه به بازار لوازم خانگی تخلف است

اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران ضمن تکذیب شایعه عدم عرضه از سوی فروشندگان و واحدهای صنفی گفت: در حال حاضر بازار با کمبود کالا مواجه نیست و هر گونه عدم عرضه از سوی واحد های صنفی و گرانی کالای لوازم خانگی و عدم تطابق با لیست قیمت ها در سامانه 124 غیر قانونی است.

چگونه از گرانی کالا یا عدم عرضه شکایت کنیم؟

او افزود: هیچ گونه افزایش قیمتی ازسوی تولیدکنندگان اعلام نشده و فروش کالا با قیمت بالاتر و یا عدم عرضه تخلف است. مشتریان می توانند طی تماس با واحد شکایات اتحادیه لوازم خانگی به شماره 49-66717548 هر گونه تخلفی مبنی بر عدم عرضه یا افزایش قیمت را گزارش دهند.

پازوکی پیش از این اعلام کرده بود: به دلیل پایین بودن قدرت خرید، رکود بر بازار حاکم است. فقط در 10 روز گذشته سمینارهای مختلف برای فروش کالا داشتیم تا مشتری به بازار بیاید.

ال کا ایران
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما