شیک ترین مدل های لوستر حبابی

1402/12/12

شیک ترین مدل های لوستر حبابی
لوسترها نیز مانند سایر لوازم خانگی تکامل یافته اند و اکنون مدل های مختلفی در مواد و رنگ های مختلف دارند. لوستر را می توان یکی از مهم ترین عناصر در هر محیطی دانست که می تواند فضا را چه راهرو، چه پذیرایی، چه آشپزخانه و چه اتاق خواب تغییر دهد.
البته لوستر فقط مختص منازل مسکونی نیست و در هر فضایی که دارای دکوراسیون باشد مانند دفاتر اداری یا شخصی و … با لوستر زیبایی آن به بالاترین حد می رسد. لوستر هم مثل مبل میاد، دوبله! چون زیبایی و فایده دارد.

می دانید چه تعداد از لوازم جانبی به سادگی زیبا یا کاربردی هستند؟ اما برخی از آنها هر دو نیاز را برآورده می کنند، مانند لوستر. گفتیم که لوسترها انواع مختلفی دارند که یکی از این نوع لوسترهای مدل حبابی است که در زیباسازی فضا بسیار موثر است. لوستر حبابی نسل جدیدی از لوسترهای دو دهه گذشته است که از نظر ظاهری تغییرات زیادی کرده است. اگر علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد این لوستر جذاب هستید، لطفا مقاله ما را دنبال کنید.

معرفی لوستر حبابی و البته ویژگی های جذاب آن

لوسترهای حبابی در واقع جزو دسته لوسترهای مدرن هستند. آنها توپ هایی هستند که در داخل آنها لامپ وجود دارد. این لامپ ها کیفیت بالایی دارند و به آنها لوستر حبابی می گویند!

این حباب ها معمولاً از شیشه شفاف یا رشته های شیشه مات ساخته می شوند و همچنین می توانند به صورت وارونه یا وارونه قرار گیرند. طبیعتاً لوسترهای رو به پایین نوردهی بسیار بیشتر و بهتری دارند و از طرفی لامپ های آنها به راحتی قابل تعویض هستند. از طرفی لامپ هایی که رو به بالا هستند نور کمتری از خود ساطع می کنند و تعویض جزئی آنها به یک چالش تبدیل می شود!

ناگفته نماند که نمونه شیشه شفاف این سبک از لوسترها بهترین گزینه برای محیط های کوچک است و از طرفی در صورت نیاز به نور کمتر می توانید لوسترهای حباب دار مات را انتخاب کنید.

استفاده از لوسترهای حبابی و البته جلوه بصری خیره کننده!

یکی از جذاب ترین ویژگی های لوستر حباب دار این است که نور را به طور یکنواخت در تمام اتاق پخش می کند. حباب های نیمه شفاف نور را منعکس یا شکست می دهند و نمایشی جادویی و منحصر به فرد ایجاد می کنند.

هنگامی که نور از کره های شیشه ای یا اکریلیک عبور می کند، به نظر می رسد که می رقصد و می درخشد و درخششی نرم و پراکنده به فضا می بخشد. در واقع این نور به فضا گرما و شخصیت می بخشد و این سبک افکت نورپردازی جلوه بصری خیره کننده ای را ایجاد کرده است.

وقتی می خواهیم لوستر حبابی بخریم به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر این روزها به دنبال یک لوستر برای آشپزخانه هستید، بهتر است آن را بگیرید! چون همین الان زیرا به شما توصیه می کنیم قبل از خرید به این نکات توجه کنید تا خریدی مقرون به صرفه و مطمئن داشته باشید.

۱- خانم بهتر است به سایز لامپ و تعداد حباب ها دقت کنید. یک لوستر می تواند از حباب های کم یا زیاد تشکیل شده باشد و ابعاد آن بر این اساس تغییر کند. اگر فضای شما بزرگ است، بهتر است نمونه های بزرگی از این سبک از لوسترها را خریداری کنید.

۲- به جنس شیشه و همچنین رنگ آن خوب نگاه کنید. اگر قصد خرید لوستر حبابی برای اتاق غذاخوری دارید، پیشنهاد می کنیم به کیفیت شیشه توجه کنید. شفاف است یا مات؟ اگر اتاق غذاخوری به نور زیادی نیاز دارد، بهتر است لامپ های شفاف را انتخاب کنید.

۳- حتما ارتفاع سقف را در نظر بگیرید که بسیار مهم است. زیرا بدون شک لوسترهایی که حجیم هستند و ارتفاع قابل توجهی دارند نیاز به سقف بلند دارند. اگر یک لوستر حبابی با ارتفاع قابل تنظیم پیدا کرده و انتخاب کنید، بهترین است.

یک سری فاکتورها هم مهمه مثل مارک لامپ، جنس و قیمت که شما بر اساس نیاز و سلیقه و بودجه انتخاب می کنید.

شایانوز

برچسب ها:

لوستر ،قیمت لوستر