1397/10/26

کشف محموله قاچاق در استان کردستان
فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف محموله بزرگ لوازم خانگی قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کامیون کشنده در شهرستان دیواندره خبرداد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار علی آزادی اظهارداشت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و در پی اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان دیواندره یک دستگاه کامیون کشنده به ظاهر حامل دانه خوراکی سویا در محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و تحت تعقیب قرارگرفت.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی خودرو توقیف و در بازرسی به عمل آمده مشخص شد بارنامه خودرو با بار آن که دانه خوراکی سویا بوده مطابقت دارد، لیکن با بررسی تخصصی ماموران و برداشتن لایه نازکی از دانه سویا بار قاچاق جاساز شده در کامیون کشنده در قالب کولر گازی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان ادامه داد: در این عملیات ۵۴ دستگاه کولر گازی بزرگ دو تکه و نیز دو دستگاه لباسشویی و دیگر لوازم خانگی که در زیر بار دانه خوراکی سویا به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بودند، کشف شد.

آزادی با اشاره به دستگیری راننده خودرو و تشکیل پرونده قضائی، بیان کرد: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را بیش از شش میلیارد ریال برآورد کردند.

مهر

برچسب ها:

قاچاق ،لوازم خانگی 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما