سامسونگ و ال جی دستگاه تهویه هوشمند را روانه بازار کردند

1397/11/02

سامسونگ و ال جی دستگاه تهویه هوشمند را روانه بازار کردند
طبق گزارش منابع صنعتی، سازنده های لوازم خانگی کره جنوبی جدیدترین دستگاه های تهویه مطبوع خود را با قابلیت های پیشرفته و پشتیبانی از دستیار صوتی هوش مصنوعی روانه بازار کردند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سامسونگ الکترونیک که به عنوان یکی از پیشگامان بازارلوازم خانگی شناخته می شود، از جدیدترین دستگاه تهویه مطبوع خود با عنوان wind-free رونمایی کرد.

دستگاه تهویه مطبوع wind-free هوای خنک را بدون ایجاد باد سرد تولید می کند و اینورترهای پیشرفته آن منجر به کاهش مصرف انرژی این دستگاه شده است.

این سری از محصولات سامسونگ با پشتیبانی از دستیار دیجیتالی بیکسبی برای کنترل بهتر دما و رطوبت به بازار عرضه می شوند.

علاوه براین، امکان کنترل تمام لوازم خانگی از جمله تلویزیون های هوشمند از طریق این دستیارصوتی و نیز ارتباط با سایر وسایل خانه فراهم شده است.

لازم به ذکر است که طراحی براق آن منجر شده تا با فضای داخلی خانه هماهنگی داشته باشند.

دستگاه تهویه مطبوع جدید سامسونگ از پنجشنبه هفته جاری روانه بازار می شود.

ال جی الکترونیک، رقیب دیرینه سامسونگ از جدیدترین دستگاه های تهویه مطبوع خود با عنوان Whisen ThinQ و قابلیت های پیشرفته و هوشمند در هفته اخیر رونمایی کرد.

این سری از دستگاه های تهویه مطبوع ال جی بر مبنای فناوری interactive AI ساخته شده اند و در نتیجه امکان کنترل آن تنها با فرمان های صوتی ایجاد شده است.

طبق اعلام ال جی، ابزارهای خنک کننده ال جی با بیشترین کارایی و کمترین میزان مصرف انرژی روانه بازار می شوند و از قابلیت بررسی آب و هوا و آلودگی هوا و همچنین ارتباط با سایر وسایل هوشمند برخوردار هستند.

ال کا ایران