1397/11/11

برندسازی لازمه رونق صنایع دستی
رئیس اتحادیه فروشندگان اشیاء قدیمی و صنایع دستی گفت: نبود استانداردسازی و برندسازی یکی از مهمترین مشکلات صنایع دستی و اشیاء قدیمی است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، محمد عبداللهی از رکود حاکم در بازار و کمبود توریست خبر داد و گفت: افزایش قیمتی برای صنایع دستی در شب عید وجود ندارد.

عبداللهی گفت: حجم بیشتری از مواد اولیه بکار رفته در صنایع دستی تولید داخل است.

وی درباره بازاریابی صنایع دستی و اشیاء قدیمی تصریح کرد: به منظور فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف محصولات ایرانی، فروش محصولات ممتاز صنایع دستی و اشیا قدیمی با گواهی تایید معتبر صورت می گیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان اشیاء قدیمی و صنایع دستی بیان کرد: نبود استانداردسازی و برندسازی یکی از مهمترین مشکلات این صنف است. متولیان صنایع دستی اگر خواهان حمایت از هنرمندان و رونق آن هستند باید در امر سلیقه شناسی کارهای بسیاری انجام دهند تا بازار مناسبی برای فروش محصولات خود ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه صنایع دستی از گذشته نقش بارزی در اشتغال و ارزآوری داشته است و به نوعی سفیر فرهنگی کشور به حساب می‌آید افزود: این صنف علاوه بر اشتغال و توسعه اقتصادی، معرف فرهنگ اصیل ایرانی در داخل و خارج از کشور است.

عبداللهی در پایان گفت: این صنف توانسته در کاهش بیکاری و رسیدن به اقتصاد مقاومتی نقش مهمی را ایفا کند.

باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما