راهکاری ساده برای هوشمند کرده پرده ها

1398/08/14

راهکاری ساده برای هوشمند کرده پرده ها
باز و بسته کردن پرده های خانه به ویژه در منازل بزرگ از جمله مشکلاتی است که برخی از افراد با آن مواجه هستند. ورود پرده هوشمند به بازار لوازم خانگی هوشمند طی سال های اخیر منجر شده تا آسایش و رفاه کاربران فراهم شود.

به گزارش دنیای لوازم خانگی، اگرچه برخی از افراد نگران به هم خوردن دکوراسیون خانه خود بوده و ترجیح می دهند که پرده منازل خود را کنار نزنند. یک شرکت نوآور به تازگی محصولی را با عنوان سوییچ بات روانه بازار کرده که می تواند هر پرده ای را به پرده هوشمند تبدیل کند.

سوییچ بات یک ابزار وایرلس کوچک است که پس از ۳۰ثانیه می تواند پرده منزل کاربران را به یک پرده هوشمند و خودکار تبدیل کند. برای استفاده از این محصول تنها کافی است که این ابزار کوچک را به ریل پرده نصب کرده و سپس کنترل آن را در دست بگیرید.

کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن های گوشی های موبایل خود عمل باز و بسته کردن پرده منزلشان را انجام داده و تنظیمات آن را از راه دور کنترل کنند.

علاوه براین، امکان کنترل این پرده هوشمند از طریق فرمان های صوتی نیز وجود دارد. کاربران می توانند با استفاده از دستیارهای صوتی گوگل، آمازون، سیری و هاب سوییچ بات به پرده منزل خود دستور دهند.

قابلیت های این پرده هوشمند تنها به این جا ختم نمی شود. پرده سوییچ بات به لطف سنسورهای نور می تواند می تواند با طلوع آفتاب باز و با غروب آن بسته شود.

تنظیم زمان باز و بسته شدن پرده سوییچ بات نیز فراهم شده است. به عنوان مثال، می توان از آن ها خواست در مواقعی که مهمان در منزل حضور دارد باز شوند، و یا هنگامی که صاحبخانه در منزل حضور ندارد، پرده ها به طور خودکار بسته شوند.

پرده هوشمند سوییچ بات از یک باتری قابل شارژ بهره می برد که می توان از آن ۸ماه استفاده کرد و به علاوه شارژ این دستگاه از طریق انرژی خورشیدی نیز امکان پذیر است.

ال کا ایران

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما