آنچه در مورد خرید اقساطی لوازم خانگی باید بدانید

1402/10/09

آنچه در مورد خرید اقساطی لوازم خانگی باید بدانید
در سال‌های اخیر با تحریم برند‌های معروف لوازم خانگی جهان فعالیت شرکت‌های سازنده لوازم خانگی ایرانی افزایش یافته است.
خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی از مجموعه‌های با کیفیت می‌تواند بسیار به نفع مشتری باشد. در ادامه به معرفی این شرکت‌های معتبر خواهیم پرداخت.

بهترین برند لوازم خانگی ایرانی

خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی بهتر است که از برند‌های با کیفیت صورت پذیرد. در این بخش به بهترین شرکت‌ها در این زمینه اشاره خواهیم کرد:

برند سام: این شرکت پس از ترک شرکت کره‌ای سامسونگ توسط مجموعه سام سرویس به بازار کشور معرفی شد. همگان اعتقاد دارند که این برند همان شرکت سامسونگ می‌باشد. تمامی لوازم خانگی روتین توسط این برند تولید و به بازار عرضه شده است. از لحاظ کیفیت و کارایی این لوازم عملکرد مناسبی از خود نشان داده‌اند.
شرکت اسنوا: نام آشنا‌ترین برند ایرانی در سال‌های اخیرمی‌باشد. دارای ضمانت انتخاب الکترونیک است. محصولات این برند عملکرد و کیفیت مناسبی از خود نشان داده‌اند. تولیدات این شرکت یکی از پر‌فروش‌ترین برند‌ها در بازار ایران می‌باشند. پکیج این شرکت از لحاظ تولیدات انواع لوازم خانگی کوچک و بزرگ کامل بوده و خدمات پس از فروش این شرکت هم از سطح بالایی بر‌خوردار است.
مجموعه امرسان: این شرکت در سال 1360 تاسیس شده و از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در این زمینه است. تمامی انواع لوازم خانگی در پکیج تولیدی این شرکت قرار دارد. در بین تولیدات این شرکت در حال حاضر یخچال فریزر‌های هوشمند و جدیدشان طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
شرکت پاکشوما: خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی با برند پاکشوما عمدتا برای خرید لباسشویی بوده است. زیرا که یکی از بهترین محصولات این شرکت این محصول می‌باشد. همگان این مارک را با انواع مدل های با کیفیت لباسشویی می‌شناسند. البته این مجموعه دارای تولیدات و محصولات دیگری نیز هست که از کیفیت مناسب برخوردار می‌باشند. این شرکت هم از خدمات پس از فروش گسترده در سراسر ایران برخوردار است.

از دیگر برند‌ها برای خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد!

برند کلور: این شرکت یکی از جدیدترین شرکت‌ها است که وارد بازار لوازم خانگی کشور ما شده است. عمده تولیدات این شرکت یخچال فریزر و لباسشویی است. در خصوص کیفیت و رضایت مشتریان باید منتظر باشیم تا باز‌خورد مشتریان را از این محصولات دریافت نماییم.
لوازم خانگی ادمیلسون: این برند هم از جدیدترین فعالان در این زمینه در کشور ما است. تولیدات این شرکت در دسته لوازم خانگی کوچک قرار می‌گیرند. از خدماتی که این شرکت برای مشتریان خود فراهم کرده است تعویض بی‌قید و شرط 3 ماهه محصولات خود است.
شرکت تولیپس: این برند در سال‌های اخیر با نام ناسیونال ایران و با همکاری شرکت ژاپنی در ایران فعالیت می‌کرد. تولیدات این شرکت در دسته لوازم خانگی کوچک قرار می‌گیرند.
شرکت قدیمی پارس خزر: این برند یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ایران می‌باشد. این مجموعه در سال 1347 با همکاری شرکت توشیبای ژاپن تاسیس شده است. این شرکت در زمینه تولید لوازم ریز خانگی یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال حال حاضر کشور می‌باشد.

خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی از بهترین برند‌ها را از کجا انجام دهیم؟

با توجه به افزایش ناگهانی قیمت این محصولات قدرت خرید نقدی خانواده‌ها کاهش یافته است. به همین دلیل اقبال مردم به خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی بیشتر شده است.

با توجه به اینکه سو‌استفاده در این روند افزایش یافته است پیشنهاد ما به شما در این زمینه خرید اقساطی از مجموعه قسطی کلاب می‌باشد.

چرا این فروشگاه را باید برای خرید انتخاب نماییم؟

برای خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی با اطمینان خاطر به این فروشگاه مراجعه کنید. این فروشگاه آنلاین علاوه بر فروش قسطی لوازم خانگی فروش بسیاری از محصولات دیگر را نیز به همین منوال انجام می‌دهد. تولیداتی مانند: وسایل دیجیتال (گوشی موبایل، لپ تاپ و ...)، لوازم جانبی، محصولات بهداشتی و آرایشی و حتی خودرو در زمره خدمات فروش قسطی این شرکت قرار دارند.

شرایط خرید اقساطی در این فروشگاه بسیار شفاف و آسان می‌باشد. این شرایط در یک بخش مجزا در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است. نحوه پرداخت آنلاین در این مجموعه بسیار آسان و امن می‌باشد. سامانه پرداخت امن و همچنین مجوز‌های لازم برای انجام تجارت الکترونیک توسط این مرکز اخذ شده است.

تضمین سلامت کالا، اصل بودن کالا، تضمین بهترین قیمت و ارسال در کمترین زمان ممکن و پرداخت اقتصادی از دیگر خدماتی است که توسط این شرکت ارائه می شود. این مجموعه بهترین خدمات پس از فروش را برای کاربران خود ارائه می‌دهد.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما