تکنولوژی هایی که پاکشوما به بازار ایران معرفی کرد

1402/10/30

تکنولوژی هایی که پاکشوما به بازار ایران معرفی کرد
تکنولوژی ادگارمنت Add Garment در ماشین لباسشویی برای نخستین بار توسط پاکشوما به بازار ایران معرفی شد که می توانید حین شستشوی لباسشویی، لباس اضافه کنید.
عدم وابستگی به سایر کشورها زمینه ساز توسعه اقتصادی در کشور است و از زمان قدیم تا به امروز، اکثر کشورها از جمله ایران به دنبال تحقق این آرزو بودند. مهمترین محرک تحقق این هدف فعالان صنعتی هستند که با توسعه تکنولوژی های روز دنیا در محصولات خود می توانند وابستگی به سایر کشورها را کمتر کرده و پاسخگوی نیاز مردم باشند. صنعت لوازم خانگی از این قائده مستثنی نبوده و یکی از این فعالین صنعت لوازم خانگی، گروه پاکشوما است. تکنولوژی هایی که پاکشوما به بازار ایران معرفی کرده، متنوع بوده اما همگی کارهای روزانه را برای افراد آسان تر کرده و از طرفی منجر به صرفه جویی در وقت شده است.

پاکشوما یکی از تولیدکنندگان قدیمی کالای خانگی در بازار به شمار می رود که کار خود را از سال 1354 آغاز و در سال 1376، اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک خود را روانه بازار کرد. باید اشاره کرد که این شرکت، نخستین تولیدکننده ظرفشویی در ایران است و به احترام مخترع ماشین ظرفشویی در دنیا، خانم ژوزفین کاکرن، اولین سری خود را با عنوان ژوزفین در اختیار مشتریان گذاشت. در نتیجه جای تعجب ندارد که برخی از تکنولوژی های به کار رفته در محصولات خانگی، برای اولین بار توسط پاکشوما به بازار ایران معرفی شده است.

تکنولوژی ادگارمنت Add Garment در ماشین لباسشویی

تکنولوژی ادگارمنت Add Garment در ماشین لباسشویی برای نخستین بار توسط پاکشوما به بازار ایران معرفی شد که به لطف آن، می توانید حین شستشوی لباسشویی، لباس اضافه کنید. این قابلیت می تواند از اتلاف وقت و شستشوی مجدد، افزایش میزان مصرف آب،‌ برق و مواد شوینده جلوگیری کند و منجر به افزایش طول عمر ماشین لباسشویی شود.

تکنولوژی مکش قوی در جاروبرقی

قدرت مکش در جاروبرقی از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد معمولا هنگام خرید در ابتدا به این مورد توجه می کنند. فناوری مکش قوی و موتور توربو در جاروبرقی های پاکشوما باعث شده تا نهایت پاکیزگی را برای کاربران به همراه بیاورد. در واقع مهمترین تفاوت جارو برقی های پاکشوما با سایر مدل ها، این است که قدرت بیشتری در نظافت منزل دارند اما به طور کلی می توان گفت مزیت های آن شامل مکش بالاتر، مصرف انرژی کمتر، ظرفیت بیشتر و صدای کمتر می شود.

تکنولوژی power wash در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی های پاکشوما در لیست مدل هایی قرار می گیرند که دارای امکانات مدرن و به روز هستند و تکنولوژی power wash یکی از این موارد است. پاکشوما برای نخستین بار از این فناوری برای بهبود کیفیت شستشوی ظروف بهره برد. بازوهای اسپری کننده‌ی مستقل چرخان در این فناوری باعث شده تا ظروف تمیزتری داشته باشید و دیگر با مواردی مانند باقیمانده غذاهای گیر کرده و چسبیده به ظروف مواجه نخواهید شد.

شرکت پاکشوما در سال های گذشته تحقیق و توسعه روی محصولات را با الهام گیری از برندهای برتر دنیا و بومی سازی آن ها سرلوحه قرار داده و در همین راستا از اختصاص 4.7 درصد از گردش مالی سالیانه‌ی خود به تحقیق و توسعه محصولات جدید خبر داده است. اتکا به متخصصان کشور و عدم وابستگی به کشورهای خارجی از جمله مواردی است که در بخش R&D به آن توجه می شود و اهمیت این موضوع با توجه به شرایط فوق العاده ای که کشور دارد، دوچندان می شود. تکنولوژی هایی که پاکشوما به بازار ایران معرفی کرده است، نتیجه سرمایه گذاری بر روی بخش تحقیق و توسعه است.

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما