1397/10/22

حضور600 شرکت داخلی در نمایشگاه تهران
معاون شرکت نمایشگاه های­ بین المللی: با حمایت از بخش خصوصی و شرکت‌های ایرانی، ­­امیدواریم­ صنعت نمایشگاهی کشور بتواند نقش مهمی در ارتقاء صادرات داشته باشد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، محمدجوادقنبری افزود: در سه نمایشگاهی که امروز در نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت ­600 شرکت داخلی حضور دارند و این نشان می دهد که شرکت نمایشگاه ها به تولیدات داخلی اهمیت زیادی می دهد.
وی با بیان اینکه ­در نمایشگاه لوستر،​ 170 شرکت­ داخلی حضور​ دارد­ گفت:​­ در نمایشگاه مبلمان اداری و معماری داخلی هم شرکت های ایرانی حضور دارند که در هر کدام از این شرکتهای تولیدی،​​ نیروهای زیادی مشغول به کار هستند.
قنبری افزود: این نمایشگاه از امروز به مدت 4 روز در نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود و تولیدات داخل را به نمایش می گذارد و فرصت خوبی است که ما به صادر کننده ها بیشتر بپردازیم.
وی با اشاره به اینکه ­ما بیش از 400 کارخانه لوستر در سطح کشور داریم گفت: ­­این کارخانه ها­ اشتغالی حدود 140 هزار نفر را به همراه داشته و­ ظرفیت های بسیار خوبی در این صنعت وجود دارد و ما امیدواریم که بتوانیم در این زمینه به تولید داخل تکیه کنیم.
قنبری با بیان این که کشورهای اطراف به لحاظ نزدیکی فرهنگی با کشور ما،­ بازار هدف ما برای صادرات محسوب می شود، افزود: تکیه بر بازارهای همسایه،​ کمک فراوانی به صادر کنندگان می کند چون ما در حوزه صادرات،­ ظرفیت های زیادی داریم.
وی گفت: در صنعت مبلمان نیز 60 هزار واحد تولیدی وجود دارد که­­ هزاران نفر در این صنعت مشغول به کار هستند و ­­8 درصد ظرفیت اشتغال در کشور به این صنعت اختصاص دارد.
­معاون شرکت نمایشگاههای­ بین المللی افزود: با ساماندهی فعالیت های نمایشگاهی،­ می توانیم کالاهای خود را به صورت هدفمند­ صادر کنیم.
قنبری گفت: با عقد قرارداد نمایشگاه های جدید با کشورهای همسایه،​ فرصت خوبی ایجاد شده ­که ما حمایت خود را از بخش خصوصی و شرکت های ایرانی افزایش دهیم تا در این شرایط حساس اقتصادی،​­ صنعت نمایشگاهی کشور بتواند نقش مهم خود را در ارتقاء صادرات داشته باشد.
گفتنی است؛​ در نهمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن 165 شرکت داخلی ­و 20 شرکت خارجی از کشورهای هلند، چین و ترکیه جدیدترین طرح ها، برنامه ها، صنایع، تجهیزات، تولیدات و خدمات خود را به نمایش می گذارند.
در نهمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن که تلفیقی از دانش، هنر و صنعت است، علاوه بر شرکت های خصوصی، برخی سازمان ها، مراکز علمی و دانشگاهی و دستگاه های دولتی و خصولتی هم توانمندی های خود در حوزه های مختلف طراحی و مشاوره معماری و دکوراسیون داخلی و همچنین آخرین دستاوردها و تولیدات حوزه های نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.
در این نمایشگاه همچنین انواع خانه پیش ساخته، نورپردازی و هوشمندسازی، تکنولوژی های نوین تأسیسات، مبلمان و تجهیزات مربوط به فضای باز، تجهیزات دکوراسیون داخلی، انواع پرده، کاغذ دیواری، پوشش های تزئینی، دیوارپوشی، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، مبلمان ورزشی و تفریحی، انواع لوازم الکترونیکی شامل هوشمند سازی، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های ایمنی ساختمان، سیستم های پالایشی مواد و دیگر محصولات و طرح ها به نمایش گذاشته شده است.نمایشگاه لوستر و وسایل تزئینی، مبلمان اداری و معماری و دکوراسیون داخلی به مدت 4 روز (​ 21 تا 24 دیماه)­ از ساعت 9 تا 17­پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

صداوسیما

برچسب ها:

صنعت ،هنر ،دکوراسیون ،مبلمان ،لوستر 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما