دستاوردهای فناورانه مبتنی بر موبایل در صنایع لوازم‌خانگی

1403/01/25

دستاوردهای فناورانه مبتنی بر موبایل در صنایع لوازم‌خانگی
دبیر کنگره موبایل ایران در نامه‌ای به انجمن ملی صنایع لوازم‌خانگی ایران از برگزاری دومین کنگره موبایل ایران با شعار «خدمات هوشمند، کاوش در آینده» توسط انجمن موبایل ایران در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
محمدرضا عالیان دبیر کنگره موبایل ایران در نامه‌ای به انجمن ملی صنایع لوازم‌خانگی ایران از برگزاری دومین کنگره موبایل ایران با شعار «خدمات هوشمند، کاوش در آینده» توسط انجمن موبایل ایران در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و اعلام‌کرد: پایش پتانسیل‌های دانش‌بنیان و ایده‌های نوآورانه زیست بوم موبایل، تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار صادرات‌محور و توسعه کسب‌وکارهای زنجیره تأمین و توزیع زیست بوم موبایل کشور با رویکرد همگرایی بین صنعت و دانش برگزار خواهد شد.
به گزارش اهام ایران، یکی از اهداف مهم این رویداد تخصصی ایجاد فرصت‌های منحصربه‌فرد جهت بازسازی و باز طراحی توان بخش خصوصی به‌منظور توسعه، تقویت و افزایش تاب‌آوری فعالان زیست بوم موبایل کشور در راستای تحقق برنامه توسعه اقتصاد دیجیتال است.

گفتنی است که کنگره موبایل ایران به‌عنوان تنها رویداد مستقل زیست بوم موبایل و ارتباطات کشور در چندین بخش که شامل انتقال تجربه دنیای واقعی صاحب‌نظران و فعالان موفق زیست بوم برای علاقه‌مندان ورود به حوزه کاربرد هوش مصنوعی در زیست بوم موبایل، نمایشگاه معرفی فناوری‌ها و دستاوردهای نوین نرم‌افزاری و سخت‌افزاری صنعت موبایل، رویداد استارت‌آپی پنل‌های تخصصی صاحب‌نظران حوزه و رتبه‌بندی، ارزیابی و اعطای جوایز به برترین فعالان زیست بوم می‌باشد.

در این نامه به موضوع رشد و توسعه زیست بوم موبایل کشور با هدف نمایش ظرفیت‌ها و دستاوردهای فناورانه مبتنی بر موبایل در صنایع لوازم‌خانگی ایران توسط انجمن ملی صنایع لوازم‌خانگی ایران در این رویداد اشاره شده ‌است.