مبل خود را اینترنتی معالجه کنید!

1397/03/07

مبل خود را اینترنتی معالجه کنید!
با قاطعیت می‌توان گفت که دنیای امروز ما به شدت با اینترنت و فضای مجازی گره خورده و روز به روز نیز این ارتباط ابعاد جدیدتر، پیچیده‌تر و گسترده‌تری پیدا می‌کند. شاید کمتر کسی گمان می‌برد روزی بتوان از طریق اینترنت کالایی را به فروش رساند و یا بلیط قطار یا هواپیما خرید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، قبض موبایل و تلفن را پرداخت کرد و یا سفارش میوه، آبگوشت، قورمه سبزی، بستی و پیتزا داد، اما امروزه این اتفاق آنقدر در زندگی ما عادی شده که شاید کمتر کسی گمان ببرد که روزی را بتوان بدون اینترنت سر کرد!نفوذ اینترنت آنقدر در زندگی ما پررنگ شده که شرکت‌های ارائه دهنده کالا و خدمات را بر آن داشته تا به فضای مجازی نگاه جدی‌تری داشته باشند و همپای پیشرفت تکنولوژی، روش‌های جدیدی را برای خدمات و کالاهای خود پیش روی مشتریان قرار دهند.
یکی از شرکت‌هایی که در ایران به این امر مهم توجه کرده و متناسب با زمان و تکنولوژی روز خدمات خود را ارائه می ‌دهد مجموعه مبل آلفا است. این شرکت چند سالی است که هم‌پای فروش و ارائه خدمات حضوری، خدمات اینترنتی و غیرحضوری را نیز در برنامه کاری خود قرار داده و مبتکر طرح کلینیک اینترنتی مبل در کشور بوده است.
شاهین سدهی مدیر و مبتکر طرح سامانه تعمیرات مبل مجموعه مبل آلفا درباره این طرح بیشتر می‌گوید.
مجموعه مبل آلفا فعالیت رسمی خود را از سال 1350 با برخورداری از ایده‌های مختلف، اهداف بلندمدت و عملکرد برنامه‌ریزی شده با هدف دستیابی به تجربه‌های جدید در صنعت چوب با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و تجهیزات روز دنیا و با هدف فعالیت مستمر در زمینه توزیع، تولید و طراحی توسط منوچهر سدهی آغاز کرده و توانسته فعالیت خود را در بخش تولید، صادارت و واردات مبل گسترش دهد. مجموعه آلفا تاکنون موفق به کسب 6 نشان افتخار و چندین جایزه از نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور در صنعت چوب و دکوراسیون شده است. علاوه بر آن این واحد افتخار توزیع محصولات خود به بیش از 300 فروشگاه در سراسر ایران را داشته و 100 شغل به طور مستقیم و غیرمستقیم در صنایع مرتبط با چوب ایجاد کرده است.
وی ادامه می دهد: اعتماد مشتریان ما را بر آن داشت تا علاوه بر بحث تولید وارد مبحث تعمیر و ارائه خدمات مربوط به مبلمان شویم از این رو از سال 88 فعالیت بخش کلینیک مجموعه مبل آلفا آغاز شد و از سه سال قبل شروع خدمات اینترنتی این کلینیک کلید خورد.
وی درباره خدمات ارائه شده در این کلینیک توضیح می‌دهد: این خدمات شامل کارشناسی و مشاروه رایگان و حضوری، حمل و نقل رایگان و ترمیم، پرداخت و تعمیرات جزیی و کلی مبلمان می‌شود.
سدهی درباره انگیزه فعالیت اینترنتی کلینیک مجموعه مبل آلفا می‌گوید: امروزه شرایط زندگی تغییر کرده و با توجه به ترافیک، آلودگی و کمبود وقت افراد به ویژه جوانان زمان کمتری برای پیگیری و مراجعه حضوری برای خرید یا انجام برخی کارهای خود اختصاص می‌دهند و ترجیح می‌هند در خانه و از طریق اینترنت و فضای مجازی کارهای خود را انجام دهند. این امر مجوعه آلفا را بر آن داشت تا همگام با نیاز و خواسته مشتریان، فعالیت‌های خود را گسترش دهد.
مبتکر طرح سامانه تعمیرات مبل با تاکید بر اینکه آرزو دارم روزی عنوان کارآفرین برتر را کسب و ثابت کنم با یک کار خدماتی هم می‌توان کارآفرینی کرد، ادامه می‌دهد: هدف و دیدگاه ما سامان‌دهی و ادغام تمام کارگاه‌های کوچک تعمیر مبل در این سامانه است تا با تشکیل یک انجمن، ضمن ارتقاء کیفیت و ضمانت اجرا، بالاترین میزان رضایتمندی و اعتماد مشتری را ایجاد کنیم.
به گفته وی، این مجموعه با فضایی حدود 2 هزار متر، 5 سالن، 20 خودرو و 65 نفر مشغول فعالیت است.
سدهی درباره نحوه عملکرد سامانه تعمیر مبل می‌گوید: شما به عنوان یک مشتری عکسی از مبلمان، صندلی و یا محصولات چوبی خانه خود که قصد تعمیر آن را دارید برای ما ارسال می‌کنید. کارشناسان ما پس از بررسی هزینه کار درخواستی را به اطلاع شما می‌رسانند و در صورت توافق، نزدیک‌ترین خودرو کلینیک همراه با کارشناسان و کارگران به محل اعزام می‌شوند. پس از اخذ رسید توسط مشتری و بدون دریافت هیچگونه بیعانه‌ای، کار به صورت رایگان به کارخانه حمل شده و تحویل متخصصان داده می‌شود.
وی می‌افزاید: در صورت درخواست مشتری از صفر تا صد مراحل تعمیر که شامل خرید و تهیه پارچه و متعلقات کار است را کلینیک بر اساس سلیقه و درخواست مشتری به عهده می‌گیرد که برای این کار کاتالوگ و نمونه پارچه نیز برای وی ارسال می‌شود و به منظور افزایش رضایتمندی، شرکت تخفیف قابل ملاحظه‌ای نیز در قیمت پارچه‌ها برای مشتری درنظر می‌گیرد.
به گفته وی، درصورت درخواست مشتری از تمام مراحل کار فیلم و عکس تهیه شده و به صورت آنلاین در اختیار وی قرار می‌گیرد. بسته به نوع کار بین یک تا دو هفته طول می‌کشد تا مبلمان تازه به دست مشتری برسد که پس از تحویل کار، هزینه تعمیر دریافت می‌شود.
سدهی با اشاره به رضایت 96 درصدی مشتریان در سال 95 از خدمات این سامانه، ادامه می‌دهد: به منظور افزایش رضایتمندی و اعتماد مشتریان، کلینیک برای کارهای انجام شده به مدت یک سال خدمات رایگان ارائه می‌دهد.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما