لوازم همیشه مدرن در خانه

1402/12/13

لوازم همیشه مدرن در خانه
این روزها در بسیاری از خانه ها تب خرید لوازم خانگی را می توان دید. با نزدیک شدن به سال جدید، بسیاری از خانواده ها مشغول خرید اقلامی می شوند که تمام سال به آنها فکر می کردند و حالا می خواهند برای تازه کردن خونشان با فضای تازه بهاری خریداری کنند.
دکوراسیون خانه و لوازم جانبی نیز مانند هر چیز دیگری مد هستند. این بدان معناست که امسال چیزی را خریداری می کنید که ممکن است سال آینده از مد افتاده باشد. بنابراین به جای اینکه به طور کامل از روندها پیروی کنید، بهتر نیست به دنبال اقلامی باشید که می توانند سال ها مد روز باشند و باز هم ناپدید نشوند؟

احتمالاً در حال حاضر یک سؤال در ذهن شما وجود دارد: آیا چنین دستگاهی وجود دارد؟ در پاسخ باید به آن بگوییم که وجود دارد. برای آشنایی با این دستگاه ها کافی است مقاله ما را دنبال کنید.

آینه و کنسول به سبک مجزا

یکی از عناصری که در سال جدید مورد توجه بسیاری از افراد خوش سلیقه قرار گرفته، آینه کنسول است که به جای بوفه ها استفاده می شود. به طور کلی این وسایل در خانه از مواد و شکل یکسانی هماهنگ و ساخته می شوند.

انتخاب ابعاد این آینه ها و کنسول ها کاملا به فضای شما بستگی دارد. مثلاً اگر کوچک هستید، فکر نکنید که در خانه من جا نمی شوید، زیرا آینه ها و کنسول هایی هستند که با فضای باریک راهرو سازگاری دارند.

پایه های کنسول را می توان به اشکال مختلف انتخاب کرد. به عنوان مثال، اگر حالتی انتزاعی و غیرعادی دارد مانند مجسمه های هنری، یا اگر خانه شما به سبک کلاسیک چیده شده است، می توانید به میزی با پایه های ظریف و حتی تزئین شده فکر کنید که می تواند فضای خانه را بسیار شیک کند. اگر مبلمان شما به سبک فرانسوی است، می توانید آینه و کنسول خود را به این سبک انتخاب کنید و فضای منزل خود را طراحی کنید.

مبلمان فرانسوی برای زندگی مدرن باقی می مانند

در بین سبک های مختلف مبلمان، مبل فرانسوی نیز مورد استقبال قرار می گیرد و اگرچه این سبک مبلمان در دسته مبل های کلاسیک قرار می گیرد، اما شکل ظریف آن به قدری زیبا است که هیچ روزی از مد نمی افتد.

اما قیمت این مبلمان بالاست! طراحان از تزئینات زیادی به معنای مبلمان فرانسوی استفاده نمی کنند و در عوض شکوه و درخشندگی یک مبل را در سادگی و ظرافت آن می بینند.

برش‌ها و منبت‌های چوب فوق‌العاده جذاب است و پارچه‌های مبل، اگرچه نفیس و باکیفیت هستند، اما نقش‌های پیچیده‌ای ندارند.

یک صفحه نمایش بلند، مدل شده و مینیمالیستی

یکی از اکسسوری هایی که امسال بیشتر مد می شود و به نظر من هیچ وقت از مد نمی افتد آباژورهای بلند هستند که علاوه بر زیبایی به نورپردازی منزل شما نیز کمک می کنند. می توانید چراغ رومیزی را ذخیره کنید و آن را با چراغ های طبقه بلند جایگزین کنید.

آباژورها سبک های مختلفی دارند و باید مدل آن ها را انتخاب کنید تا بتوانید آن ها را به سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. آباژورها اکسسوری هایی هستند که در بیشتر قسمت های خانه قرار می گیرند و اصلا اینطور نیست که بگوییم حتما باید روی لامپ جا بیفتد.

علف پامپاس داخل گلدان تزئینی

برای عید امسال می توانید به پامپاس گراس بروید و با حضور آن خون خود را جذاب تر کنید. علف پامپاس نوعی گیاه بلند است که دارای برگ های پر مانند است و هرگز فاسد نمی شود. برخلاف بسیاری از گیاهان مصنوعی که انرژی زیادی ندارند، چمن پامپاس می تواند جلوه ای جذاب به فضا ببخشد. پامپاس گراس را می توان خیلی سریع با خانه هایی که سبکی مدرن دارند ترکیب کرد.

راستش را بخواهید گلدان های شیک و تزیینی امسال بسیار مد شده اند و می توانید از پامپاس گراس در این سبک گلدان ها استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

شایانیوز

برچسب ها:

دکوراسیون 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما