1397/12/21

سهم صنایع لرستان از تسهیلات چقدر است؟
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، از پرداخت ۹۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به صنایع این استان خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، محمدرضا صفی خانی در گفت و گو با رسانه‌ها از پرداخت بیش از ۹۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در لرستان خبر داد.

وی، بیان داشت: در راستای پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک، متوسط و با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد رونق تولید در ۱۱ ماهه امسال شاهد پرداخت تسهیلات مناسبی به طرح‌های حوزه صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و میراث فرهنگی استان بوده ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، ادامه داد: در این راستا ۱۳۱ پرونده به مبلغ بیش از ۴۳۳ میلیارد تومان در مرحله ورودی ارجاع به شعب بانکی بوده که سهم بخش صنعت، معدن و تجارت ۱۰۸ پرونده به مبلغ ۴۱۶ میلیارد تومان و سهم بخش کشاورزی ۲۳ پرونده به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان است.

صفی خانی، عنوان کرد: ۶۹ پرونده به مبلغ بیش از ۲۱۱ میلیارد تومان در مرحله انباشت ارجاع به شعب بانکی قرار دارند که سهم بخش صنعت، معدن و تجارت ۵۱ طرح و بخش کشاورزی ۱۸ طرح است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ پرونده با مبلغ بیش از ۱۸ میلیارد تومان در مرحله تکمیل مدارک قرار دارند، تصریح کرد: همچنین چهار طرح به مبلغ شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در مرحله بررسی و تصویب قرار دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: در ۱۱ ماهه امسال تا کنون ۲۰ طرح با مبلغ بیش از ۹۸ میلیارد تومان موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شده اند که در این راستا سهم بخش صنعت، معدن و تجارت ۲۰ پرونده است.

مهر

برچسب ها:

تولید ،تسهیلات 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما