1398/01/25

راهنمای خرید؛
نکاتی برای خرید تخت خواب دو نفره
تخت خواب دو نفره یکی از اصلی ترین عناصر تشکیل دهنده سرویس خواب به شمار می آید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، شما به راحتی می توانید با تهیه یک تخت خواب دو نفره و یک میز توالت برای اتاق خواب کوچک خود یک سرویس خواب را فراهم سازید.


Image result for ‫تخت خواب دو نفره‬‎



این امر که از چه وسایلی در کنار سرویس خواب باید استفاده شود کاملاً به نیاز و سلیقه کاربر بستگی دارد؛ اما اگر می خواهید با یک سرویس خواب کامل آشنا شوید باید به شما بگویم سرویس خواب عموماً متشکل شده است از تخت خواب دو نفره، دو میز کنار تختی، میز توالت و آینه همراه، آینه قدی، کمد ساده یا کمد های کشو دار، درآور و بسیاری گزینه های کمکی دیگر که به اختصار به آن ها نیز اشاره ای خواهیم داشت.

به عنوان مثال شما به سادگی می توانید به جای استفاده از میز توالت از کنسول و آینه همراه آن استفاده کنید و یا در صورت کمبود فضا از یک کمد کشو دار به جای دارو بهره بگیرید.

این موارد کاملاً به نظر شخصی شما بستگی دارد. از سوی دیگر برای دیزاین کردن عنصر اصلی این سرویس خواب که تخت خواب است می توانید از گزینه های کمکی متفاوتی استفاده کنید. شما می توانید از شال تخت های که با سایز بندی، طرح و رنگ متفاوتی را در اختیار شما قرار داده است کمک بگیرید و کار دکور کردن تخت خواب را در انتها به انجام برسانید. همچنین می توانید از کوسن های زیبا پولکی یا گیپور دوز شده برای دیزاین تخت خواب خود بهره بگیرید.

در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا شما را با ایده پردازی های که با این وسیله دکوری برای شما فراهم است بیشتر آشنا کنیم. اگر می خواهید به یک اتاق خواب مدرن و زیبا دست پیدا کنید با ما همراه باشید.


Image result for ‫تخت خواب دو نفره‬‎



مدل های تخت خواب های دو نفره

تخت خواب های دو نفره همانند تخت خواب های یک نفره نمونه بسیار متفاوت و متنوعی را به خود اختصاص داده اند. شما می توانید از تخت خواب های گرد، تخت خواب با تاج های بلند سلطنتی، تخت خواب های مدرن با کفی های بسیار بزرگ، تخت خواب کشو دار، تخت خواب با ارتفاع کم یا تخت خواب با ارتفاع بلند، تخت خواب جک دار، تخت خواب ساده کلاسیک و یا هر تخت خواب دیگری که به آن علاقه مند هستید برای دیزاین کردن اتاق خواب خود استفاده کنید البته باید توجه کنید که شما برای دکوراسیون نیاز به سرویس خواب دارید.

در کنار نوع طراحی های های بسیار متنوعی که تخت های دو نفره به خود اختصاص داده اند این مهم برای شما فراهم است که بر اساس سبک و تم رنگی که به آن علاقه مند هستید سرویس خواب خود را انتخاب کنید. اگر به سرویس خواب سلطنتی علاقه مند هستید می توانید از سرویس خواب خوابی که تم رنگی طلایی مشکی یا طلایی سفید دارد و البته که تاج های بسیار کشیده و سلطنتی نیز دارند استفاده کنید.

اگر تم چوبی سلیقه شما است و نظرتان را به خود جلب کرده است باید به شما تبریک بگویم زیرا این سبک یکی از ایده های نزدیک به دکوراسیون نوستالژی و سبک های کلاسیک است. در نهایت با بهره گرفتن از تخت خواب های ساده و بسیار شکیل این نوید را باید به شما بدهیم که صاحب یک تخت خواب مدرن شده اید.

شما بر اساس تم رنگی، سبک طراحی و سبک دکوراسیون داخلی خود به راحتی می توانید یک تخت خواب دو نفره لوکس و زیبا را برای اتاق خواب خود در اختیار داشته باشید.


Image result for ‫تخت خواب دو نفره‬‎



تم های رنگی تخت خواب دو نفره و هارمونی رنگ فضای داخلی

تخت خواب دو نفره خود را می توانید با توجه به هارمونی رنگی که در فضای داخلی اتاق خواب شما دنبال شده است تهیه و مورد استفاده قرار دهید. بر فرض اگر اتاق خواب شما با کاغذ دیواری های بنفش دیزاین شده است به شما توصیه می کنیم دیگر از یک تخت بنفش یا یک رو تختی بنفش استفاده نکنید.

اگر به یک محیط دل‌باز و شاد نیازمند هستید می توانید تخت خوابی مدرن با ملافه ای سفید را برای اتاق خوابی که تم بنفش را دنبال کرده است استفاده کنید؛ اما اگر به یک فضای دنج و بسیار گرم علاقه مند هستید می توانید از رنگ مشکی کمک بگیرید.

تخت خواب های دو نفره با هر تم رنگی که شما به آن علاقه مند باشید در اختیار شما قرار داده می شود. ترکیب رنگ بنفش با سفید و مشکی سبب می شود یک دکوراسیون مدرن و یک چیدمان لوکس از آن شما شود. حال اگر می خواهید یک فضای رنگی رنگی و بسیار شاد داشته باشید نیازی نیست از تمام تم های رنگی استفاده کنید.

برای این مهم می توانید رنگ زمینه را به عنوان رنگ طوسی مد نظر قرار دهید. رنگ طوسی با هر تم رنگی که ایده ال شما باشد هم خوانی لازم را به دست می آورد؛ زیرا این رنگ یک رنگ خنثی به شمار می آید. شما می توانید با رنگ های زرد، صورتی، کرمی، مشکی، قرمز و یا هر تم رنگی دیگری که به آن علاقه مند هستید دست به ایده پردازی با تم رنگی طوسی بزنید.

برای ایده پردازی های لاکچری نیز به شما توصیه می کنیم رنگ مشکی و طلایی را با یکدیگر ترکیب کنید تا تصویر سازی شما بسیار لوکس و لاکچری به نمایش گذاشته شود.


Image result for ‫تخت خواب دو نفره‬‎



دکوراسیون اتاق خواب و تخت های دو نفره

تختخواب دو نفره خود را اگر می خواهید متفاوت تر از همیشه دیزاین کنید برای شما چند راهکار سازنده در نظر داریم. شما به سادگی می توانید با استفاده از یک نور پردازی کار زیبا سازی فضای اطراف تخت خود را به انجام برسانید. این نور پردازی می تواند با استفاده از آباژورهای رو میزی، آباژورهای ایستاده، لوسترهای سقفی و یا نور پردازی مخفی در اطراف تخت به انجام برسد.

برای دیزاین کردن تخت های خود می توانید از شال تخت پشمی، ساتن، نخی، پارچه ای، لیزری و یا هر شال تخت دیگری که به آن علاقه مند هستید استفاده کنید. این مهم را می توان حتی با چهل تکه های که کار دوخت آن را خود به انجام رسانده اید دنبال کنید.

اگر می خواهید تم های رنگی بیشتری در فضای اتاق خواب شما مشاهده شود اصلا نگران نباشید. شما با استفاده از چند شال تخت رنگی می توانید به این مهم نزدیک شوید. بر فرض یک شال تخت پشمی را می توانید با دو شال نخی رنگی ترکیب کنید و بر روی تخت خواب خود قرار دهید. استفاده از کوسن ها نیز سبب جلوه دادن بیشتر به تخت خواب های شما می شود.

این کوسن ها می تواند پولکی باشد که ایده مناسبی برای دیزاین های لوکس و سلطنتی به شمار می آید. می توانید از کوسن های چهل تکه که هنر دست خود شما است بهره بگیرید و با آن به هنر نمایی بپردازید. می توانید از کوسن های گیپور دوزی شده نیز استفاده کنید. با توجه به تم رنگی رو تختی و شال تخت خود می توانید کوسن ها را نیز با همان سبک ست و مورد استفاده قرار دهید.

دیزاین اتاق خواب و دکور کردن فضای اطراف تخت خواب

تخت خواب دو نفره اگر انتخاب شما برای دیزاین کردن اتاق خواب شما است باید مساحت کافی برای دکور کردن آن در محیط در اختیار داشته باشید. بر فرض شما نمی توانید با استفاده از کمدهای بزرگ، کنسول های بسیار بزرگ یک اتاق خواب کوچک را دکور کنید؛ اما می توانید با یک فرش پشمی در نزدیکی تخت به این مهم دست پیدا کنید.

شما با استفاده از آینه های قدی که فضای زیادی را از شما نمی گیرند نیز می توانید دیزاین اتاق خواب خود را به سادگی به انجام برسانید و از کارایی آن نیز بهره بگیرید. استفاده از باکس های دیواری اگر همراه با آینه های دیوار کوب شده باشد نیاز شما به میز توالت را نیز مرتفع می کند. این امر سبب می شود که شما از فضا نهایت استفاده را ببرید.

کار دکوراسیون کردن اتاق خواب با استفاده از وسایل مدرن مثل کمدهای دیواری که بر روی دیوار نصب می شوند سبب می شود شما راه رفت و آمدی ساده تر و راحت تری را در اتاق خواب خود داشته باشید و اصول فنگ شویی نیز برای جریان و عبور انرژی مثبت به فضای خواب شما لحاظ شود.


Image result for ‫تخت خواب دو نفره‬‎



باید ونبایدهای جایگذاری تخت خواب در اتاق خواب

تخت خواب های دو نفره خود را اگر می خواهید در اتاق خواب به درست ترین حالت ممکن جایگذاری کنید برای کلام آخر چند توصیه کاربری برای شما داریم.

بر اساس اصول فنگ شویی تخت خواب نباید در پشت پنجره ای که به فضای بیرون مرتبط است قرار داده شود زیرا آرامش شما کم می شود. به شما توصیه می کنیم که تخت خواب را در نزدیکی کمدی که آینه دارد قرار ندهید زیرا این امر سبب می شود فضای اتاق خواب از بیرون مشاهده شود و شما خواب آرامی را تجربه نکنید.

اگر آینه میز توالت به شکلی در روبروی تخت شما قرار گرفته است و شما در زمان استراحت تصویر خود را در آن مشاهده می کنید توصیه می شود حتما روی آینه را شب موقع خواب با یک ملافه بپوشانید. استفاده از وسایل بلاء استفاده که فقط سبب می شود راه ورود و خروج انرژی به فضای اتاق خواب گرفته شود را توصیه می کنیم از اتاق خواب خود فاکتور بگیرید. امید است راهنمای ی های ارائه شده به جهت یک ایده پردازی متناسب با تخت خواب های دو نفره شما مورد استفاده قرار گرفته باشد.

فرتاک نیوز

برچسب ها:

تخت خواب ،دکوراسیون 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما