افزایش 103 درصدی کشف کالای قاچاق

1398/01/28

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:
افزایش 103 درصدی کشف کالای قاچاق
فرمانده انتظامی البرز از افزایش 103 درصدی کشف کالای قاچاق طی سال گذشته در این استان خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار عباسعلی محمدیان افزود: در این مدت یک هزار و 903 میلیارد و 757 میلیون و261 هزار ریال کالای قاچاق کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 103 درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در این مدت 469 پرونده قضایی برای قاچاقچیان کالا در این استان تشکیل شده که از مجموع آنها 348 فقره پرونده ١٠ میلیون ریالی، 69 پرونده ١٠٠ میلیون ریالی و 52 فقره پرونده ٥٠٠ میلیون ریالی بوده است.

وی گفت: در این مدت یک هزار و 938 قاچاقچی کالا دستگیر و 500 دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف شد.

محمدیان بیان داشت: بیشترین کالای کشف شده در این مدت لوازم صوتی و تصویری، انواع پوشاک ، لوازم آرایشی وبهداشتی، لوازم خانگی ، فرآورده های نفتی، گوشی تلفن همراه، پارچه، لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت بوده است.

وی با تاکید بر شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، افزود: پلیس برای تحقق این شعار با قاچاق کالا و کالای قاچاق مبارزه می کند و اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق و قاچاق کالا به صورت ویژه در این استان در حال اجرا است.

وی گفت: اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق و قاچاق کالا به صورت ویژه در این استان در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش بخصوص تجار و صنوف مرتبط درخواست می شود نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز وهمچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند.

محمدیان نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند،بسیار تاثیرگذار دانست.

ایرنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما