نمایشگاه بین المللی مبلمان در مشهد

1398/04/27

تا 29 تیرماه؛
نمایشگاه بین المللی مبلمان در مشهد
هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی مبلمان، لوستر، روشنایی، دکوراسیون و معماری داخلی عصر چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد گشایش یافت.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: این نمایشگاه با حضور ۷۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی فعال در زمینه مبلمان، لوستر، کالای خواب، فرش، معماری و دکوراسیون داخلی گشایش یافته است.

محمد جواد محبی افزود: بهره گیری از فناوری روز دنیا، استفاده از تجارب دیگر کشورها، ارتقای جایگاه معماری داخلی، دکوراسیون و صنعت مبلمان از نظر فرهنگی و تخصصی، تأمین نیاز مصرف کننده، پاسخگویی به تنوع درخواست ها، ایجاد بازار رقابتی توسط واحدهای تولیدی، ارتقای سطح کیفی تولیدات و ارائه خدمات بهتر به بازدیدکنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی ارتقای کمی و کیفی تولیدات ایرانی، نهادینه شدن فرهنگ مصرف کالای ایرانی، معرفی تولیدات داخلی و خارجی به منظور توسعه تجارت و توانمندی های تولیدی و صادراتی، تبادل اطلاعات برای دستیابی به فن آوری روز دنیا و ایجاد ارتباط بین تجار و صنعتگران داخلی و خارجی، ایجاد زمینه های لازم برای کسب دانش فنی و انتقال تکنولوژی به داخل کشور. شناسایی و جذب سرمایه گذاران خارجی برای مشارکت در سایر بازارها و ایجاد روابط تجاری و سرمایه گذاری با آنان را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

وی اظهار داشت: غرفه های شرکت های حاضر در نمایشگاه مبلمان در چهار هزار و ۸۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی در سالن های عطار و فردوسی دایر شده اند.

محبی گفت: این نمایشگاه تا ۲۹ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.

ایرنا

برچسب ها:

مبلمان ،نمایشگاه ،تولید 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما