راهکارهایی برای پنهان کردن شوفاژها

1398/06/30

راهکارهایی برای پنهان کردن شوفاژها
اگر مایل نیستید رادیاتور های شوفاژ در دید باشند می‎توانید با ترفند هایی رادیاتور ها را از دید پنهان کرده و آن ها را بپوشانید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، با فرا رسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا شوفاژ های خانه ها دوباره روشن شده و گرمابخش محیط خواهند شد.

اگر مایل نیستید رادیاتور های شوفاژ در دید باشند می‎توانید با ترفند هایی رادیاتور ها را از دید پنهان کرده و آن ها را بپوشانید.

با مجله ما همراه باشید تا چند راهکار را برای پنهان کردن رادیاتور های شوفاژ را برای شما شرح دهیم .

پوشش رادیاتور با باکس و مبلمان سفارشی

ساخت سفارشی نیمکت روی شوفاژ، ترفندی هوشمندانه برای مخفی کردن رادیاتور، هویت بخشیدن به دکوراسیون محیط و ایجاد فضایی به منظور داشتن دکوراسیونی جذاب است .حتی در حین زمستان اینکار می تواند گرمای خوب و نشیمنی راحت برای میل غذا باشد به خصوص اگر با بالشتک ها به منظور راحتی و نرم تر شدن کف نیمکت ها پوشیده شده باشد.

ایجاد قفسه و طاقچه روی شوفاژ

با استفاده از قفسه یا طاقچه روی رادیاتور های نیز می توانید نقطه کانونی جالبی در دکوراسیون ایجاد و قسمت نازیبای منزل را به نقطه قابل توجه و زیبایی مبدل کنیدکه با چیدمان وسایل دکوری اتاق ها کامل شود.

کاور رادیاتور

یک پوشش طراحی شده به خوبی می تواند رادیاتور را مخفی و دکوراسیون سنتی فضا را به مدرن تبدیل کند.

شما می توانید یک پوشش رادیاتور را با سبک ها، متریال و رنگ های مختلف به منظور کاور به کار گیرید و از آن به عنوان مکانی برای لوازم دکوری یا ضروریات کاربردی و تغییر نمای رادیاتور استفاده کنید.

پنهان کاری های ساده

با راهکارهای ساده مانند ارتفاع بلند پرده و یا قرار دادن میز ها و قفسه ها در جلوی رادیاتور شوفاژ و یا قفسه های کتاب و یا قرار دادن گلدان های بلند می توانید بدون صرف هزینه به راحتی آن رادیاتور ها را از دید پنهان کنید.

دلتا

برچسب ها:

دکوراسیون ،شوفاژ ،مبلمان