معرفی برترین برندهای لوازم خانگی جهان

1398/08/22

معرفی برترین برندهای لوازم خانگی جهان
هرچند ممکن است بعضی از برند های این مطلب در بازار لوازم خانگی ایران حضور نداشته باشند اما برندهایی که در این لیست حضور دارند به عنوان بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی شناخته می شوند و شما می توانید اولویت انتخاب خودرا برای خرید لوازم خانگی در سال ۲۰۱۹ مشخص کنید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، هرساله عده زیادی تصمیم به نوسازی و تغییر وسایل منزل خود می گیرند و در این میان لوازم منزل هزینه زیادی بر دوش آن ها می گذارد پس لازم است به عنوان یک سرمایه گذاری مستقل روی آن فکر و برنامه ریزی کنیم. به همین دلیل این مطلب برای آشنایی بیشتر با بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی در سال ۲۰۱۹ به شما ارائه می شود تا محصولات قابل اعتمادی را انتخاب کنید و مطمئن باشید که بعد از مدت کوتاهی کارآیی آن ها کم نخواهد شد.

لوازم خانگی Whirlpool

اولین برندی که در لیست بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی در سال ۲۰۱۹ معرفی می کنیم Whirlpool است. مطمئنا اگر از قابلیت اطمینان به برند صحبت کنیم بهترین مارک لوازم خانگی جهان محسوب می شود. طبق آمارهای ارائه شده از بین تمام لوازم این برند در طول سال فقط ۴٫۵% آن ها برای تعمیر یا سرویس مراجعه کرده اند. همچنین از لحاظ قیمتی مناسب هستند و برای افرادی با بودجه محدود نیز مناسب هستند.

مسلما در میان گزینه های دیگری که در دسترس است Whirlpool بسیار قابل اعتماد است. این برند به دلیل فناوری های پیشرفته اش در دنیا معروف نشده است بلکه ضعف در پیشروی در نوآوری را به وسیله کیفیت بالاتر جبران می کنند. خریداران این برند همچنین از خدمات پس از فروش رضایت کامل دارند که یک مورد مهم و اطمینان بخش است.

لوازم خانگی ال جی LG

بر خلاف برند قبلی ال جی دائما با تجدید نظر و خلاقیت در لوازم خانگی خود مرز ها را جا به جا می کند. این برند در بسیاری از رده های لوازم خانگی جزو برترین ها می باشد از جمله: یخچال ها و ماشین های لباسشویی، ال جی در دوسال گذشته برند جوایز متعددی از نهاد های مختلف شده است و این توانمندی را دارند که بهترین و جدیدترین فناوری ها را به خوبی در محصولات خود به کار ببرند.

محصولات ال جی در کنار پیشرفته بودن از نظر فناوری، بسیار شیک هستند و به این دلیل که توجه بسیار خوبی روی کیفیت طراحی و زیبایی بصری شده است می توان حدس زد که چرا بسیاری حاضرند مبلغ بالاتری برای برند LG بپردازند.

لوازم خانگی سامسونگ Samsung

برند دیگری که به شدت در فناوری سرمایه گذاری و پیشرفت کرده است سامسونگ است. احتمالا این برند برای شما آشناست و آن را با گوشی های هوشمند یا تلویزیون هایش می شناسید ولی سامسونگ برخی از بهترین لوازم آشپزخانه دنیا را نیز تهیه می کند. این برند در واقع پرفروش ترین برند در ایالات متحده آمریکا هستند. وسایل ساخت این برند دارای توانمندی یکپارچه سازی را دارند تا یک آشپزخانه مجهز برای شما به وجود آورند.

اگر می خواهید برای آشپزخانه کوچک خود این برند را تهیه کنید باید بدانید وسایل ساخت این برند از لحاظ اندازه کمی بزرگ هستند و باید از جا شدن آن در مکان قبلی اطمینان حاصل کنید و یا انعطاف قابل قبولی در جابه جایی وسایل آشپزخانه خود داشته باشید.

لوازم خانگی بوش Bosch

شرکت های آلمانی به تولید محصولات با کیفیت معروفند بوش نیز از این قاعده مستثنا نیست. در کنار لوازم با کیفیت بهترین تضمین های ممکن را ارائه می کنند که در کنار پشتیبانی و خدمات مناسب مشتریانش این برند را جزو بهترین برند های ۲۰۱۹ قرار داده است.

یک خانواده می تواند اجاق گاز این برند را در محدوده ۱۰۰۰ دلار تهیه نماید که تا قیمت بالایی محسوب می شود اما با داشتن فن خک کننده، فن آوری تمیز کننده خودکار و همچنین بدنه از جنس فولاد ضد زنگ ماندگاری بسیار بالایی خواهند داشت. غیر از اجاق گاز بوش همچنین ماشین های ظرفشویی و یخچال فریزر های بسیاری را به فروش می رساند. طراحی بوش به این شکل است که هم محصولات وچک و هم محصولات بزرگ تر را پوشش می دهد تا با چیدمان های مختلف منازل سازگاری داشته باشد.

لوازم خانگی اسمگ Smeg

این برند ایتالیایی با در نظر گرفتن بسیاری از فاکتورها در این لیست قرار می گیرد. طیف گسترده محصولات این شرکت بیشتر به خاطر طراحی و رنگ های بسیار زیبا شناخته شده هستند اما از نظر کیفیت هم سطح قابل قبولی دارند. این برند اواع لوازم خانگی بزرگ از جمله انواع اجاق گاز ،یخچال فریزر و انواع لوازم خانگی کوچک مانند دستگاه نان تست و دستگاه اسپرسو را ارائه می دهد. اگر علاقه مند به یک آشپزخانه رنگی هستید برندی بهتر از Smeg پیدا نمی کنید.

برند اسمگ علاوه بر نگاه خاص به ظاهر محصولاتش به خاطر عملکرد خوب و ارگونومی جوایز متعددی نیز به دست آورده است. این برند هم به اخرین فناوری ها مجهز نیست اما در عوض با استفاده از مواد اولیه و قطعات با کیفیت بالا توانسته اند دوام محصولاتشان را تا حد امکان بالا ببرند.

لوازم خانگی میتسوبیشی Mitsubishi

میتسوبیشی برندی از شرق دور است که استقبال از آن بیشتر به خاطر اتومبیل های معروفش بوده است. با اینحال لوازم خانگی میتسوبیشی نیز همان اندازه چشمگیر هستند. این برند ژاپنی یک نمونه کلاسیک از تمرکز روی چند محصول خاص برای موفقیت بیشتر در گوشه های بازار است. به عنوان مثال یخجال و فریزرهای این برند نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر دنیا جزو پرفروش ترین ها هستند.

میتسوبیشی از فناوری واقعیت مجازی برای این استفاده می کند که به شما نشان دهد که محبوب ترین محصولاتشان در آشپزخانه شما چگونه به چشم می آید. کل این خدمات از طریق تلفن همراه هوشمند شما انجام می شود و شما نیازی به ترک منزلتان ندارید.

لوازم خانگی Kitchen Aid

اگر می خواهید برای آشپزخانه خود یک مارک کلاسیک تر انتخاب کنید به دنبال Kitchen Aid باشید، قدمت این شرکت مانع این نشده است که آن ها محصولات باکیفیتی تولید نکنند.

مدتی بود که Kitchen Aid سهم بازار خود را از دست داده بود، اما بلاخره توانستند روند را طوری تغییر بدهند که تولیداتشان برای مصرف کننده نهایی جذاب تر باشد. ایجاد شگفتی های گه گاهی در بازار لوازم خانگی و همچنین طیف متنوع رنگ آنها باعث می شود در هر خانه ای با سبک های متنوع جای خود را پیدا کنند.

لوازم خانگی میله Miele

هرچند ممکن است افراد کمی نام این برند را شنیده باشند اما به معنی نیست که محصولات خوبی ندارند. این برند یک برند در حال ظهور در کشور آلمان است. مهم ترین دلیلی که دو برند آلمانی در این لیت حضور دارند توجه بسیار زیاد آن ها به کیفیت محصولاتشان است.

شاید برای علاقمندان خارج از اروپا تهیه این برند کمی مشکل باشد اما به شما قول می دهیم ارزشش را خواهد داشت. اعداد و ارقام نشان می دهد که ماشین های ظرفشویی و اجاق گاز لوازم خانگی میله بسیار قابل اعتماد است.

لوازم خانگی Gaggenau

ممکن است نام این برند را شنیده باشید چون برخی این برند را از شگفتی های مهندسی می دانند. البته برای شروع به کار با آن ها در ابتدا نیاز به یادگیری بیشتری دارید اما وقتی این کار را یاد گرفتید قطعا از کار با آن بیشتر از هر برند دیگری رضایت خواهید داشت.

وسایل برند لوازم خانگی Gaggenau به عنوان تجهیزات کار سرآشپز که در سطح خانگی نیز عرضه شده است، بازاریابی می شود اما در مورد حقیقت این مطلب اطلاعاتی وجود ندارد.

لوازم خانگی وولف Wolf

لوازم خانگی وولف یکی دیگر از برند هایی است که ممکن است عموم مردم کمتر در مورد آن شنیده باشند اما این محصولات بسیار قابل اعتماد هستند و برای چندین سال متوالی در لیست برترین لوازم خانگی حضور دارند.

از دیگر نکاتی که باید در انتخاب بهترین و برترین لوازم خانگی در سال ۲۰۱۹ به آن توجه کنید قیمت و سطح کیفیت خدمات پس از فروش و گارانتی این محصولات است تا با اطمینان بیشتر به انتخاب مناسب منزل خود برسید.

پیشنهاد ما این است که پیش از خرید هر محصولی در بازار لوازم خانگی، راهنمای خرید لوازم خانگی را مطالعه کنید. در این بخش، راهنمای خرید محصولات متفاوت وجود دارد و به شما کمک خواهد کرد تا در هنگام خرید، از تمامی فاکتورهای لازم که دانستن آن برای انتخاب یک محصول مناسب لازم است، مطلع شوید.

ال کا ایران
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما