از کدام برندهای ایتالیایی خرید کنیم؟

1398/10/10

از کدام برندهای ایتالیایی خرید کنیم؟
امروزه شرکت‌های ایرانی، سینک‌های ظرفشویی را بسیار مدرن‌تر و با کیفیت‌تر از برند‌های ایتالیایی طراحی و تولید می‌کنند. با همه این‌ها به طور حتم هنوز هم در بازار، محصولاتی وجود دارند که بهتر است از برند‌های ایتالیایی خریداری شوند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، شرکت‌های ایتالیایی در تولید لوازم با کیفیت و لوکس خانه و آشپزخانه زبانزد خاص و عام‌اند. به همین دلیل است که تجار بسیاری با وارد کردن محصولات ایتالیایی به بازار ایران، خاورمیانه را نیز از این طراحی‌های زیبا بی بهره نگذاشته و امکان خرید این محصولات را برای افرادی که علاقمند به استفاده از برند‌های خارجی هستند، فراهم ساخته اند.

با این وجود به عنوان یک مصرف کننده نباید به این نکته نیز بی توجه باشید که قطعاً محصولاتی که تحت نام و نظارت یک برند ایتالیایی به بازار عرضه می‌شوند علاوه بر کیفیت، از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند. از این رو شاید تهیه تمامی لوازم خانگی مورد نیاز در یک خانه، از یک برند ایتالیایی چندان هم برای مصرف کننده ایرانی مقرون به صرفه نباشد.

از سوی دیگر به جرات می‌توان گفت که بسیاری از این محصولات در داخل کشور، رقبای سرسختی دارند. به طور مثال امروزه شرکت‌های ایرانی، سینک‌های ظرفشویی را بسیار مدرن‌تر و با کیفیت‌تر از برند‌های ایتالیایی طراحی و تولید می‌کنند. با همه این‌ها به طور حتم هنوز هم در بازار، محصولاتی وجود دارند که بهتر است از برند‌های ایتالیایی خریداری شوند. اما دقیقاً کدام محصولات از لوازم خانه و آشپزخانه را باید از برند‌های ایتالیایی بخریم؟

هود آشپزخانه را از کدام برند‌های ایتالیایی بخریم؟

برای اینکه بتوانید یکی از بهترین و مدرنترین هود‌های آشپزخانه روز دنیا را در خانه خود داشته باشید، باید تقریباً به مسئله‌ای با عنوان قیمت هود بی توجه باشید. چرا که تنها در صورتی که بودجه کافی در اختیار داشته باشید، می‌توانید آشپزخانه خود را به نصب هودی با امکانات فوق العاده و طراحی منحصر به فرد مهمان کنید.

جالب است بدانید امروزه شرکت‌های بسیاری در سراسر ایتالیا وجود دارند که هود‌های آشپزخانه بی نظیری را به بازار عرضه می‌کنند. با این وجود از میان تمام این شرکت ها، برند‌های اندکی توانسته اند با ورود به بازار ایران توجه و اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کنند.

برند ایتالیایی لامیرا در این بین، محصولات خود را با ۲۴ ماه گارانتی به خریداران ایرانی عرضه می‌کند. این شرکت، هود‌های آشپزخانه خود را در انواع مختلف مخفی، مورب، شومینه‌ای و جزیره طراحی و تولید می‌کند که ساختار آن‌ها با معماری اغلب آشپزخانه‌های ایرانی هماهنگ است.

البته لامیرا تنها یکی از برند‌های ایتالیایی فعال در ایران است و دو برند دیگر الیکا و زیگما نیز تا کنون توانسته اند بخش بزرگی از بازار را از آن خود کنند. جالب است بدانید هود‌های آشپزخانه ساخته شده توسط این دو برند نیز اغلب با ضمانت نامه‌های ۱۸ و ۲۴ ماهه در بازار ایران به فروش می‌رسند و به طور متوسط بیش از ۵ میلیون تومان قیمت دارند.

انواع اجاق گاز صفحه‌ای را از ایتالیایی‌ها بخریم!

امروزه اجاق گاز‌های صفحه‌ای در انواع و اقسام مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. به همین جهت برخی از آن‌ها بدنه‌های شیشه‌ای دارند و برخی دیگر از استیل ساخته شده اند، گروهی نیز در این میان، ترکیبی از هر دو ماده را در ساختار خود جای داده اند. نوع ایتالیایی این محصولات، اغلب دارای شیشه‌های نشکن، سر شعله‌های چدنی، ترموکوبل و... است و با استفاده از انرژی برق یا گاز کار می‌کند.

یک گاز رومیزی ایتالیایی بسته به نوع طراحی و ابعاد می‌تواند از یک تا ۵ شعله را در خود جای دهد. از این رو به طور حتم انتخاب مناسبی برای همه مدل آشپزخانه است. در نهایت اگر تمایل دارید یکی از اجاق‌های صفحه‌ای برند لامیرا یا الیکا را برای نصب در آشپزخانه خود خریداری نمایید بد نیست بدانید که اغلب محصولات این دو برند در بازه نرخی ۲ تا ۷ میلیون تومان به فروش می‌رسند و از گارانتی معتبر ۲۴ ماهه برخوردار هستند.

شیرآلات ایتالیایی؛ تلفیقی از هنر و تکنولوژی

همانطور که می‌دانید از شیرالات علاوه بر سینک ظرفشویی می‌توان در سرویس‌های بهداشتی و حمام نیز بهره گرفت. البته شاید تصور کنید که هیچ محصولی به اندازه شیر سینک نمی‌تواند به یک خانه، ظاهری مدرن و زیبا ببخشد با این حال بد نیست بدانید یک شیر همانطور که می‌تواند ظاهر یک آشپزخانه را شکیل نماید، قطعاً این نقش را به درستی در سایر قسمت‌های خانه نیز ایفا می‌کند.

به همین خاطر است که شیرآلات اغلب به صورت ست‌های بهداشتی چند پارچه به بازار عرضه می‌گردند و در قسمت‌های متفاوتی از یک خانه به کار گرفته می‌شوند؛ بنابراین اگر قصد خرید یک ست شیرآلات ایتالیایی را دارید، هرگز در این کار شک نکنید. چرا که ایتالیایی‌ها یکی از بهترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی هستند. آن‌ها به خوبی آموخته اند تا چگونه هنر و تکنولوژی را با هم ترکیب نمایند و در نهایت به محصولی برسند که هم از نظر ظاهری و هم از نظر فنی، مصرف کننده را مجذوب خود کند. ادعایی که برند‌های ایتالیایی تولید کننده شیرآلات همچون زوکتی و نوبیلی به خوبی از پس اثبات آن برآمده اند.

آفتاب

برچسب ها:

هود ،شیرآلات ،اجاق گاز