تولید لوازم خانگی 30 درصد افزایش خواهد یافت

1399/02/04

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی مطرح کرد:
تولید لوازم خانگی 30 درصد افزایش خواهد یافت
سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی از افزایش ۳۰ درصدی تولید لوازم خانگی داخلی در سال جاری و توانایی بالای تولیدکنندگان داخلی برای تامین بازار لوازم خانگی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حمیدرضا غزنوی گفت: در ماه‌های پایانی سال ۹۸ تولید ماشین لباسشویی و یخچال افزایش و در تولید تلویزیون کاهش داشته ایم.

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی افزود: ما از چندی پیش هم عدم اعتماد خود را نسبت به برندهای خارجی که در کشور فعالیت می کردند اعلام کرده بودیم.

غزنوی گفت: با تحریم‌های آمریکا علیه ایران برند‌ها خارجی از جمله ال جی و سامسونگ و چند برند دیگر ایران را ترک کردند و سرمایه شرکت‌های وارد کننده از بین رفت.

وی افزود: با خارج شدن برند‌های خارجی که روزی بازار ایران را در دست داشتند، در حا حاضر بازار لوازم خانگی در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار گرفته است.

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: کارخانجات داخلی در سه شیفت فعالیت دارند و حتی بعضی قطعات برای تولید به کارگاه‌ها ارائه می‌شود.

غزنوی افزود: تولیدکنندگان با همه شرایط سخت موجود و حتی در وضعیت شیوع بیماری کرونا، هزاران نفر را استخدام کرده اند.

وی گفت: تولیدکنندگان این صنعت با افزایش میزان تولید در سال جاری، موضوع قاچاق کالا را از کشور خارج خواهند کرد.

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی افزود: واردات کالا از ابتدای سال ۹۷ به علت مدیریت ارزی ممنوع شده است، ولی متاسفانه به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود.

غزنوی گفت: کیفیت کالا‌های داخلی در سطح بالایی قرار دارند و چیزی از برند‌های خارجی کم ندارد و در حال حاضر بازار به گونه ای است که ما هیچ نیازی به واردات کالا نداریم.

شبکه خبر
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما