لوازم خانگی که زندگی را دلچسب می کند

1399/04/06

لوازم خانگی که زندگی را دلچسب می کند
شاید در اوقات عادی و روزگار پیشین اینکه بعد از ساعت کاری با همکاران یا دوستان صمیمی‌ در یک‌بار یا رستوران دورهم جمع شوید، عادتی معمول و پذیرفته باشد؛ اما احتمالاً دیگر دورانی معمولی نخواهیم داشت.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، ولی بهتر است نیمه‌پر لیوان را ببینیم. شرایط موجود، فرصتی عالی را فراهم آورده تا مهارت‌های خود در ساخت نوشیدنی را بهبود بخشید و از یک نوشیدنی آرامش‌بخش در کنار خانواده یا هم‌خانه‌ای لذت ببرید. علاوه بر استادی در دانش ترکیب نوشیدنی‌ها، فرصت خوبی است که بازی آشپزی خانگی راه انداخته و وعده‌های غذایی خوشمزه و ساده‌ای تدارک ببینید. این‌گونه هزینه‌تان هم بسیار کمتر از پاتوق‌گردی خواهد بود.

در اینجا به سه مرحله مهم و ضروری می‌پردازیم که با کمک لوازم‌خانگی فرست کلاس ال‌جی می‌توانید خانه را به پاتوقی محبوب و دلخواه تبدیل کنید.

مرحله اول: برای تهیه نوشیدنی‌ها خلاق باش

کلید طلایی آماده‌سازی یک نوشیدنی عالی، استفاده از عناصر درست و با درصدهای مناسب است. یک‌بارتندر حرفه‌ای می‌داند که درصد ترکیبات نیز یکی از قطعات کلیدی پازل است و برای همین آن‌ها از یخ‌های فانتزی جذابی استفاده می‌کنند تا چشم‌ها را خیره کرده و گفتگوها را گرما بخشند. یخچال LG InstaView با بهره‌مندی از قابلیت Craft Ice یخ‌های کروی شفاف و زیبایی تولید می‌کند تا جذابیت و ظاهر نوشیدنی‌های دست‌سازتان یکسر و گردن بالاتر از رقبا بایستد.

این یخ‌های کروی 5 سانتی‌متری بسیار کند‌تر از قالب‌های یخ مرسوم و نازیبای یخچال‌های معمولی ذوب می‌شوند. Craft Ice نه‌تنها زیبایی خیره‌کننده و ارزشمندی دارد، بلکه مدت‌زمان طولانی‌تری مزه و دمای بهینه نوشیدنی هنرمندانه دست‌سازتان را حفظ می‌کند. یک ترکیب کلاسیک، می‌تواند شربت نعنا و عسل خنک و گوارایی باشد که با چند توپ یخی Craft Ice و صدالبته برشی از لیمو و یک برگ نعنا تزئین شده است. به همین شکل، یخ‌های گرد ال‌جی گزینه‌ای عالی برای بهارنارنج مملو از تخم شربتی خوشمزه یا شربت آب‌لیموی ترش و شیرین پر از پالپ لیمو هستند. در عمل، انواع ترکیبات و لذت از آن‌ها می‌تواند بی‌انتها باشد. پس‌دست به کار شوید و Craft Ice را هم فراموش نکنید.


مرحله دوم: همراه با نوشیدنی‌های محبوبتان، خوراکی‌های به‌یادماندنی هم بپزید.

همیشه یک نوشیدنی عالی با بشقابی از خوراکی‌ کامل می‌شود که بو و مزه‌اش هوش از سر ببرد. اگرچه شما در خانه یک آشپز حرفه‌ای دوره‌دیده در اختیار ندارید، اما اجاق-فر LG ProBake Convection به یاری‌تان خواهد آمد تا در آشپزخانه خوراکی‌هایی باکیفیت رستورانی تهیه کنید. مهم نیست قصد پخت مرغ بریان یا بال کباب دارید، این اجاق با بهره‌گیری از تکنولوژی True Convection ال‌جی هر چیزی را سریع و کامل و عالی طبخ می‌کند. به‌گونه‌ای که لایه بیرونی غذا ترد و درونش نرم و آبدار خواهد بود.

علاوه بر این می‌توانید از هوش سرشار LG ThinQ هم کمک گرفته و ترکیبات نوشیدنی عالی برای همراهی با غذاهای لذیذتان انتخاب کنید. پلتفرم هوش مصنوعی ال‌جی نه‌تنها گنجینه عظیمی از دستورات غذایی را بر ای‌تان فراهم می‌آورد، بلکه ThinQ می‌تواند مراحل پیش‌گرمایش فر تا دمای مناسب هر دستور غذایی را هم انجام داده و کنترل مراحل پخت توسط اسمارت‌فون را هم امکان‌پذیر می‌سازد. وقتی هم آشپزی‌تان پایان یافت، تکنولوژی EasyClean ال‌جی با بهره‌گیری از بخارآب تنها طی 10 دقیقه وظیفه نظافت فر را به پایان می‌رساند و این‌گونه برای شما و عزیزانتان زمان بیشتری برای استراحت و لذت بردن از مصاحبت یکدیگر فراهم می‌آورد.


مرحله سوم: استراحت کنید و اصلاً نگران ظرف‌های کثیف نباشد.

بعد از شام و یک نوشیدنی لذت‌بخش، نوبت به مرحله اجتناب‌ناپذیر و سخت نظافت آشپزخانه می‌رسد. با ماشین ظرف‌شویی LG QuadWash™ Steam نظافت به‌راحتی آب خوردن خواهد بود. با تجهیز این دستگاه به تکنولوژی اختصاصی TrueSteam ال‌جی، ماشین ظرف‌شویی لکه‌ها و باقی‌مانده غذاها را به‌راحتی پاک‌کرده و با ارائه شستشو و پاک‌سازی کامل، خیالتان را از تمیزی بی‌نقص ظروف و درخشش بلورجات راحت می‌کند. این ماشین ظرف‌شویی از 9 سیکل متفاوت شستشو استفاده می‌کند که با سیستم کاملاً قابل تنظیم EasyRack™ Plus می‌تواند به‌آسانی خود را با شیوه شستشوی انواع ظروف و حتی جام‌های پایه‌بلند تطبیق دهد؛ و با اپلیکیشن LG ThinQ هم می‌توانید تمامی مراحل را کنترل و مانیتور کنید.

وقتی ابزارهای مناسب برای هر کاری را در اختیار داشته باشید، حتماً می‌توانید خانه را به پاتوق محبوبی برای خود و خانواده‌تان تبدیل کنید. با یک نوشیدنی درجه‌یک، غذاهای دلپذیر و نظافت بدون دردسر بعدازآن، بدون آنکه پایتان را از خانه بیرون بگذارید، اوقات خوش و امنی را با خانواده بگذرانید.

آریا

برچسب ها:

لوازم خانگی 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما