گلایه بازنشستگان به تنوع کم لوازم خانگی در طرح یاری

1399/07/28

اداره کل فرهنگی-اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری توضیح داد:
گلایه بازنشستگان به تنوع کم لوازم خانگی در طرح یاری
اداره کل فرهنگی-اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص تنوع کم لوازم خانگی عرضه شده در بسته هفتم طرح یاری یا موجود نبودن کالا‌های انتخاب شده، توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، در پی تماس‌ها و پرسش‌های برخی بازنشستگان عزیز در خصوص تنوع کم لوازم خانگی عرضه شده در بسته هفتم طرح یاری (خرید قسطی لوازم خانگی) یا موجود نبودن کالا‌های انتخاب شده، اداره کل فرهنگی-اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری توضیحاتی ارائه کرد.

بسته هفتم طرح یاری با هدف تأمین کالای مصرفی بادوام به ارائه پنج نوع از مهمترین لوازم خانگی مورد نیاز برای جامعه بازنشستگان کشوری به اجرا گذاشته شد.

در هماهنگی با طرفین تفاهم‌نامه تلاش شده است تا کالا‌هایی در اولویت ارائه قرار گیرند که خرید نقدی آن‌ها دشوارتر است. بر این اساس و در این مرحله از طرح، اجاق گاز، یخچال و یخچال – فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی و جاروبرقی قابل خرید خواهد بود.

در مراحل بعدی این طرح سعی خواهد شد با افزایش پوشش خدمات فروش به سایر لوازم و وسایل مورد نیاز بازنشستگان، رضایت خاطر بیشتری برای آنان فراهم آید.

کالا‌های ارائه شده در وب سایت خرید اینترنتی گروه صنعتی انتخاب با توجه به استقبال بازنشستگان، گاه با فقدان موقت موجودی مواجه شده که با توجه به برآورد‌های جدید کوشش شده است با هماهنگی با کارخانه، خط تولید به گونه‌ای تنظیم شود که به سرعت موجودی لازم جهت خرید فراهم آید.

تا هفته آینده موجودی کالا در بازه‌های زمانی گوناگون به شکل روزانه و هفتگی و با توجه به میزان خرید، شارژ می‌شود و قابل استفاده خواهد بود.

صدا و سیما

برچسب ها:

طرح یاری ،لوازم خانگی 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما