جدیدترین قیمت ماشین ظرفشویی بوش

1402/02/02

جدیدترین قیمت ماشین ظرفشویی بوش
در زندگی‌های پرمشغله امروزی، استفاده از ماشین ظرفشویی یک مزیت بسیار خوب محسوب می‌شود. خرید چنین محصولی علاوه بر کاهش مصرف آب، موجب صرفه‌جویی در زمان نیز می‌شود.
برندهای مختلفی در بازار به عرضه ماشین ظرفشویی مشغول هستند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. اما بدون شک، ماشین‌های ظرفشویی بوش حرف اول را در بازار می‌زنند.

این برند حدود 100 سال سابقه تولید در زمینه لوازم خانگی و ماشین ظرفشویی را دارد. بنابراین، تجربه بالای برند بوش در این عرصه باعث شده تا کیفیت ساخت بسیار خوبی داشته باشد. کاماپرس در ادامه به بررسی جدیدترین قیمت ماشین ظرفشویی بوش در بازار می‌پردازد؛

*قیمت ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS8ZDW48Q 64 میلیون تومان است. این محصول با رده‌بندی انرژی A+++ و طراحی بسیار زیبا مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. دارا بودن سه سبد، 8 برنامه شستشو، 5 برنامه ویژه و خشک‌کن اضافی از جمله امکانات این ماشین ظرفشویی محسوب می‌شود.

*ماشین ظرفشویی بوش مدل SMV6ECX51E با قیمت 53 میلیون و 500 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این دستگاه یک ماشین ظرفشویی توکار و فوق حرفه‌ای بوده و دارای پنل لمسی در داخل درب است. این محصول به امکاناتی چون امکان کنترل از راه دور، جرم‌گیر، شستشوی بی‌صدا و رده‌بندی انرژی A+++ مجهز است.

*قیمت مدل SMS6ECI03E ظرفشویی بوش، 50 میلیون و 700 هزار تومان است. این ظرفشویی 13 نفره دارای 6 برنامه شستشو و سه سبد در سه طبقه است که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند.

*ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS6ECI07E با قیمت 50 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با رنگ‌های سفید و استیل به بازار عرضه شده و به سه سبد مجهز است. امکانات این ظرفشویی شامل سنسور میزان آب مصرفی، سیستم ضد نشت آب، سیستم هوشمند کنترل مواد، مبدل حرارتی و… است.

*قیمت ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MW20M 42 میلیون تومان است. این مدل در رنگ‌های سفید و استیل موجود بوده و ظرفیت آن، 14 نفره است. قفل کودک، سیستم آب هیدرولیک، تشخیص تعداد ظروف، سیستم ضد نشت آب، قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها و… از دیگر ویژگی‌های این مدل از ظرفشویی بوش محسوب می‌شود.

کاماپرس
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما