قیمت پرفروش ترین اتو بخار تفال

1402/06/27

قیمت پرفروش ترین اتو بخار تفال
برند تفال با تولید محصولات باکیفیت و بروز دنیا توانسته تحول عظیمی را در بازار لوازم خانگی به وجود آورد و سهم فروش بسیاری از بازار لوازم خانگی دنیا را از آن خود کند.
قیمت اتوبخارهای این برند از 2 میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان متغیر می‌شود.

کاماپرس در ادامه قیمت پرفروش‌ترین اتوبخار تفال را بررسی می‌کند.

اتو بخار تفال مدل FV 6830

قیمت این اتو بخار در لحظه تهیه گزارش 2 میلیون و 600 هزار تومان است. کفی این اتوبخار از جنس سرامیک تشکیل شده و حرکت روان و نرمی را روی بافت انواع پارچه از خود نشان می‌دهد. این کفی دارای روکش نچسب بوده و در برابر خط و خش مقاومت بسیار بالایی دارد. این دستگاه دارای سیستم ضدچکه است و مانع از ایجاد هرگونه لکه بر روی لباس هنگام اتو کشیدن می‌شود.

از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به قابلیت خاموش شدن خودکار آن اشاره کرد که ایمنی کار را با دستگاه را افزایش می‌دهد و عمر طولانی آن را حفظ می‌کند. بدین‌ترتیب، در صورتی که کاربران فراموش کنند پس از استفاده از دستگاه آن را خاموش کنند، این اتو بخار به صورت اتوماتیک در حالت خوابیده پس از 30 ثانیه و در حالت ایستاده پس از 8 دقیقه خاموش می‌شود.

اتو بخار تقال مدل FV 9845 EO

تفال این مدل از اتوبخارهای خود را به مخزن 350 میلی‌لیتری، توان مصرفی 3500 وات و کفی از جنس سرامیک مجهز کرده است. این اتوبخار، بخاردهی لحظه‌ای را با قدرت 260 گرم در دقیقه و بخاردهی پیوسته را با قدرت 50 گرم در دقیقه انجام می‌دهد.

این اتو بخار با مجهز بودن به سیستم ضدرسوب مانع از تشکیل هرگونه رسوب در مخزن دستگاه می‌شود و عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. این اتوبخار دارای 3 حالت بخاردهی عمومی، بخاردهی پیوسته و بخاردهی لحظه‌ای بوده با قدرت 250 گرم بر دقیقه است که بخار را با فشار زیاد در سطح پارچه پخش می‌کند و به سرعت و بادقت بالا چین و چروک را از سطوح لباس از بین می‌برد.

اتو بخار تفال مدل FV 9850

قیمت این اتو بخار تفال 4 میلیون و 800 هزار تومان است. تفال این مدل را با توان مصرفی 3200 وات همراه با کفی از جنس سرامیک ضدخش با پوشش نچسب طراحی کرده است. سیستم ضدرسوب تعبیه شده بر روی این محصول از تشکیل هرگونه رسوب در مخزن جلوگیری می‌کند و کاربران را از شست‌وشو محفظه اتو با محلول‌های ضدرسوب بی‌نیاز می‌سازد. همچنین، این قابلیت طول عمر اتو را نیز افزایش می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های اتوبخار تفال می‌توان به سیستم بخاردهی عمومی آن اشاره کرد که سبب می‌شود تا اتو در حالت عمودی هم عملکرد بخاردهی خود را حفظ کند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا لباس‌های مجلسی و پرده‌ها را به‌صورت عمودی بخاردهی و اتوکشی کنند.

اتو بخار تفال مدل FV 9844

قیمت این محصول 5 میلیون و 150 هزار تومان است. کفی این اتو جنسی از سرامیک دارد و عملکردی روان و آسان را از خود هنگام اتوکشی نشان می‌دهد و به بافت پارچه و لباس‌های حساس آسیبی وارد نمی‌سازد.

اتوبخار تفال به سیستم ضدرسوب مجهز بوده که از تشکیل رسوب در مخزن آب جلوگیری کرده و مانع از مسدود شدن منافذ آن می‌شود. همچنین، طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. با استفاده از ولوم تعبیه شده بر روی قسمت میانی اتو بخار تفال می‌توان میزان بخاردهی و حرارت را براساس نوع و جنس پارچه‌ای که قصد اتوکشی آن را دارید، تنظیم کنید. سیستم بخاردهی عمومی، سیستم ضدچکه و خاموش شدن خودکار از دیگر قابلیت‌های این اتوبخار به‌شمار می‌رود.

برچسب ها:

لوازم خانگی ،اتو تفال