رونمایی از محصول جدید مادیران

1402/10/04

رونمایی از محصول جدید مادیران
مادیران طی مراسمی با حضور نمایندگان فروش این شرکت از محصول جدید این شرکت با برند ایکس ویژن رونمایی کرد.
مدیر عامل هلدینگ مادیران در مراسم رونمایی از محصول جدید این شرکت اظهار داشت : چند نسل از یک خانواده به عنوان نمایندگان این شرکت فعالیت دارند که در واقع به عنوان شرکای ما فعالیت داشته و ژنرال های این شرکت در بخش فروش هستند و این جای بسی خوشحالی دارد.

کرمی به حضور نمایندگان تی سی ال در مراسم اشاره کرد و گفت: تی سی ال در تولید تلویزیون رنگکینگ جهانی در رتبه دوم قرار گرفته تعداد و مقدار فروش در تولید کولر رتبه سوم را دارد.


گلزاده مدیر عامل شرکت لوازم خانگی مادیران نیز در این مراسم تصریح کرد : این باور در مدیران مادیران نهادینه شده که یا به تولید محصولی ورود نکنن و یا بهترین محصول را تولید کنند و گواه آن حضور شش دهه در عرصه لوازم خانگیست که میتواند تا اعتماد شرکای تجاری ما بیش از پیش جلب کند.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه داریم تا سال ۱۴۰۶ سهم بازار محصولات مادیران به ده درصد برسد و زیر ساخت های آن نیز مهیا شده است.

مدیر عامل شرکت لوازم خانگی مادیران افزود: ما مدرن ترین خط تولید یخچال و ماشین لباس شویی در ایران داریم که از تکنولوژی روز ایتالیا بهره گرفتیم .

وی ادامه داد: در کنار تولید با کیفیت با حضور در بورس ، شفافیت مالی را در مادیران در پیش گرفتیم.

گلزاده عنوان کرد: اقدامات ما در مادیران باعث اعتماد برندهای بزرگ بین المللی شده تا جاییکه ما به عنوان نمایندگی رسمی برند تی سی ال هستیم.


وی همچنین از تنوع در سید محصولات این شرکت خبر داد و گفت: در چند ماه آینده تنوع کم نظیری از محصولات در مادیران ایجاد خواهیم کرد و قصد داریم تا این رشد مستمر صد در صدی که طی دو سال اخیر کسب کردیم را ادامه دهیم.

وی همچنین ادامه داد: در تلاش هستیم با بهبود مستمر و ارتقای کیفیت در توسعه ایران عزیزمان نقش موثر داشته باشیم.

دباغی مدیر توسعه بازار مادیران نیز در این مراسم از تاریخچه تولید نخستین محصولات این شرکت تا به امروز و مراحل پیشرفت و ارتقای کیفیت سخن گفت.

در این مراسم با حضور اکبر پازوکی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ،نمایندگان فروش و مدیران هلدینگ مادیران از محصول جدید این شرکت ، ماشین ظرف شویی با برند ایکس ویژن رونمایی شد.

نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما