تولیدکننده واقعی لوازم خانگی حمایت شود

1402/10/25

تولیدکننده واقعی لوازم خانگی حمایت شود
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرچند همه باید از تولید داخلی با جدیت حمایت کنند اما همه می‌دانند که تولیدکننده واقعی، کالای باکیفیت و با قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه می‌کند و به مصرف‌کننده نیز توجه دارد نه اینکه به بهانه‌های مختلف قیمت فروش را افزایش دهد.
بهزاد رحیمی درباره ضرورت تولید لوازم خانگی باکیفیت، گفت: متاسفانه به دلیل انحصاری موجود در بازار این محصولات، سرنوشت صنعت خودرو سازی، در صنعت لوازم خانگی نیز در حال تکرار است و برخی تولیدکنندگان با توجه به محدودیت واردات و نبود رقابت بین کالای داخلی با همتای خارجی، از این فرصت به نفع خود استفاده می‌کنند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این روند موجب افزایش قیمت لوازم خانگی داخلی شد به گونه‌ای که در سایر کشورها کالای مشابه خارجی از داخلی ارزان‌تر است.

وی اضافه کرد: اگر تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی به این موضوعات سروسامان ندهند و در راستای کاهش قیمت تمام شده و ارتقای کیفیت لوازم خانگی اقدامی انجام ندهند، واردات با جدیت پیگیری می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه انحصار ایجاد شده نباید به تضییع حقوق مصرف‌کنندگان منجر شود، تصریح کرد: هرچند همه باید از تولید داخلی با جدیت حمایت کنند اما همه می‌دانند که تولیدکننده واقعی، کالای باکیفیت و با قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه می‌کند و به مصرف‌کننده نیز توجه دارد نه اینکه به بهانه‌های مختلف قیمت فروش را افزایش دهد.





نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما