لطمه زیرفروشی لوازم خانگی به تولید

1402/11/08

لطمه زیرفروشی لوازم خانگی به تولید
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به رونق زیرفروشی در بازار لوازم خانگی گفت: این پدیده با اثرات مخرب خود در آینده نزدیک به تولید هم ضربه خواهد زد.
اکبر پازوکی در رابطه با نامه اخیری که در فضای مجازی بازنشر شده و براساس آن مشارکت فرد یا افرادی در یکی از فروشگاه‌های لوازم خانگی مطرح شده است، گفت: اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی به هیچ عنوان از این نامه خبر ندارند و امضا کنندگان آن نیز مشخص نیست. اما تاکید می‌کنم امضا کنندگان کسبه لوازم خانگی نیستند.

وی با تاکید بر اینکه ما مشارکت فرد یا افرادی خاص را با یکی از فروشگاه‌های بزرگ لوازم خانگی رد می‌کنیم، افزود: به نظر می‌رسد اینگونه رفتارها بیشتر التهابات بازار لوازم خانگی را افزایش می‌دهد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تاکید کرد: در حال حاضر رکود عجیبی در بازار لوازم خانگی حاکم است ما این موضوع را به مسئولین مربوطه منعکس کردیم و قرار است در این رابطه تصمیم مناسبی گرفته شود.

پازوکی به رونق زیرفروشی در بازار لوازم خانگی هم اشاره کرد و گفت: اثرات مخرب این موضوع در آینده نزدیک به تولید هم ضربه خواهد زد. البته تاکید می‌کنم باید تولیدکننده به سمت تولید رفته و توزیع را به شبکه فروشندگان لوازم خانگی بسپارد اگر در این روند اختلال به وجود آید به طور حتم شاهد رفتارهای غیررقابتی در بازار خواهیم بود.

تسنیم
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما