افتتاح نمایشگاه‌ لوازم خانگی اراک

1402/11/11

افتتاح نمایشگاه‌ لوازم خانگی اراک
بیستمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی همزمان با دهمین نمایشگاه کودک و نوجوان عصر سه‌شنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در اراک گشایش یافت.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه‌ها به خبرنگار ایرنا، گفت: در نمایشگاه لوازم خانگی بیش از ۵۰ تولید کننده از سراسر کشور محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

مهدی رمضانی افزود: در این نمایشگاه انواع یخچال، فریزر، اجاق گاز، هود، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، جاروبرقی، همچنین لوازم صوتی و تصویری و لوازم آشپزخانه به نمایش درآمده است.

وی اظهار کرد: نمایشگاه مورد اشاره در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع در سالن پارس جهت نمایش آخرین دستاوردها با هدف ایجاد فرصت رقابتی و فراهم نمودن زمینه لازم برای مبادلات اقتصادی برپا شده و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

رمضانی تصریح کرد: همزمان با این رویداد، دهمین نمایشگاه کودک و نوجوان، سرگرمی و ورزش نیز در سالن پردیس و در فضایی به وسعت ۲ هزار مترمربع و با حضور ۴۴ شرکت کننده اعم از تولید و عرضه کنندگان محصولات مرتبط از جمله اسباب بازی، بازی فکری، آموزشی و کمک آموزشی، پوشاک کودک و همچنین باشگاه‌های ورزشی، خانه بازی و با حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دایر شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان مرکزی ادامه داد: این نمایشگاه تا ۱۴ بهمن برای بازدید عموم دایر است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما