دکوراسیون منزل با طراحی لوکس

1397/10/25

دکوراسیون منزل با طراحی لوکس
دکوراسیون منزل با طراحی لوکس را اگر بخواهید بدون نیاز به متخصصان طراحی داخلی به انجام برسانید باید مواردی را مد نظر قرار دهید از جمله باید با رنگ شناسی و سبک‌هایی که برای چیدمان داخلی مد نظر قرار داده می‌شود تا حدودی آشنایی داشته باشید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، دکوراسیون منزل با طراحی لوکس را اگر بخواهید بدون نیاز به متخصصان طراحی داخلی به انجام برسانید باید مواردی را مد نظر قرار دهید از جمله باید با رنگ شناسی و سبک‌هایی که برای چیدمان داخلی مد نظر قرار داده می‌شود تا حدودی آشنایی داشته باشید.

به عنوان مثال آیا تمایل دارید منزل خود را به سبک مدرن ایده پردازی کنید یا اینکه دکوراسیون لوکس با ایده پردازی سلطنتی مد نظر است.

از سوی دیگر باید تأثیر رنگ‌ها را در چیدمان داخلی مورد بررسی قرار دهید تا تأثیر رنگ‌ها نیز سبب زیباسازی چیدمان شود. به عنوان نمونه برای لوکس‌تر جلوه دادن چیدمان داخلی منزل باید از رنگ طلایی، مشکی، آبی تیره، سرمه‌ای تیره و رنگ‌های با این تنالیته رنگی بهره گرفت.

ایده پردازی لوکس نیازمند وسایل لاکچری نیز است. به عنوان مثال این را نباید فراموش کرد که برای دیزاین لوکس‌تر چیدمان‌های مدرن باید از پاف جلو مبلی، شال مبل، آباژورهای ایستاده استفاده کرد. یا برای چیدمان‌هایی که به سبک کلاسیک دنبال می‌شود باید از کنسول‌های شیک دیواری یا کمدی استفاده شود. در نهایت برای دکوراسیون کردن به سبک سلطنتی باید از بوفه‌های شیشه‌ای که با تم رنگی طلایی تهیه می‌شوند استفاده کرد تا ایده پردازی خاص‌تری جلوه کند. در مقاله پیش رو ترفندهای را که به منظور رسیدن به یک دکوراسیون منزل لوکس باید مد نظر گرفت ارائه می‌شود.

نقش صندلی‌های تکی در دکوراسیون لوکس

یکی از وسایلی که برای رسیدن به دکوراسیون لوکس می‌توان از آن برای هر سبک ایده پردازی استفاده کرد صندلی‌های تکی هستند. صندلی‌های تکی این امکان را می‌دهند که با کمترین هزینه به نسبت تعویض مبلمان به یک تغییر دکوراسیون چشم‌گیر دست پیدا کرد. این سری از صندلی‌ها را اگر با تم رنگی متفاوت برای دکوراسیون داخلی خود مد نظر قرار دهید تصویرسازی زیباتر جلوه می‌کند. از صندلی‌های تکی به همراه پاف‌های جلو مبلی برای رسیدن به یک چیدمان مدرن و شیک می‌توان بهره گرفت. استفاده از میز عسلی‌های خاص، لوسترهای متفاوت، دکوری‌های زیبا و قاب‌های دکوری لوکس در زیباسازی منزل بیشتر از گذشته کمک می‌کند.

رنگ‌های تیره همیشه تاثیرگذاری بیشتر برای رسیدن به دکوراسیون‌های لوکس در منزل ایفا می‌کنند؛ زیرا با استفاده از تم‌های سیاه و سفید ایده پردازی‌های لوکس‌تری را می‌توان به نمایش گذاشت؛ اما این به آن معنا نیست که دکوراسیون‌های رنگی برای لوکس‌تر جلوه دادن چیدمان نقشی را ایفا نمی‌کنند.

نقش رنگ‌ها در یک دکوراسیون لوکس

بهره گرفتن از رنگ‌های لوکس همانند رنگ طلایی در چیدمان‌هایی که تنالیته رنگی تیره‌تری را دارند ساده‌تر دنبال می‌شود؛ اما با استفاده از تم‌های رنگی و پارچه‌های ساتن براق نیز می‌توان به زیباسازی دکوراسیون به سمت یک ایده پردازی لوکس دست پیدا کرد. می‌توان صندلی تکی، مبلمان تک نفره، کوسن و پاف‌های کنار مبلی را با تم‌های رنگی شاد مورد استفاده قرار داد. این مهم زمانی زیباتر جلوه می‌کند که هر کدام از وسایل یک رنگ مخصوص را برای خود اختصاص دهند.

گل آرایی و نقش آن در دکوراسیون‌های لوکس

برای لوکس‌تر جلوه دادن منزل از هر پارامتری که سبب زیباسازی بیشتر می‌شود می‌توان استفاده کرد. به عنوان مثال برای اتاق پذیرایی و بخش میز و صندلی نهارخوری چند پیشنهاد وجود دارد. اگر میز نهار خوری گرد طراحی شده است با استفاده از یک آباژور ایستاده می‌توان با یک نورپردازی ساده سبب لوکس‌تر جلوه دادن چیدمان شد. یا اگر دکوراسیون به سبک کلاسیک دنبال شده است می‌توان از گل‌های طبیعی برای متفاوت‌تر جلوه دادن دکوراسیون داخلی بهره گرفت. برای نمونه استفاده از تاب‌های ریلکسی برای هر سبک چیدمانی قابلیت استفاده است. خود این ایده پردازی متفاوت سبب لوکس‌تر جلوه دادن می‌شود. وسایل لوکس و لاکچری در هر سبک ایده پردازی جای خود را به سادگی پیدا می‌کنند و می‌توان شاهد متفاوت‌تر جلوه دادن چیدمان با این سری از وسایل بود.

نقش مبلمان نیم دایره و چیدمانی لوکس

مبل‌ها با سبک‌های متفاوت مدرن، کلاسیک و سلطنتی در فضاسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از همین رو به سادگی بر اساس هارمونی رنگ حاکم در فضا و سبکی که برای طراحی در نظر گرفته شده است می‌توان مبل ایده‌آل را تهیه کرد. می‌توان از مبل‌های نیم دایره‌ای شکل برای اتاق نشیمن یا محل کار البته بهره گرفت. در کنار این سری از مبلمان که ایده پردازی مشابه با مبل‌های ال در اختیار قرار می‌دهد می‌توان از صندلی‌های تکی نیز استفاده کرد. می‌توان از تاب‌های ریلکسی، صندلی‌های تکی چرمی و پاف‌های همراه یا صندلی‌های تک نفره مدرن با تم‌های رنگی متفاوت بهره گرفت. کافی است به نیازها توجه داشت تا براساس سلیقه و نیاز متفاوت‌ترین ایده پردازی به تصویر کشیده شود. توجه به تم‌های رنگی نیز سبب زیباسازی منزل می‌شود.

مبل چرمی و دکوراسیون لوکس

همان طور که مبل‌ها در سبک‌های متنوع تهیه و تولید می‌شوند لازم است که یاد آور شد، متریال استفاده شده برای ساخت مبلمان نیز متفاوت هستند. به عنوان مثال پارچه‌های مخملی، چرمی و یا کتانی نمونه‌های هستند که برای رسیدن به یک ایده پردازی متفاوت می‌توان از هر کدام از آن‌ها به تنهایی یا به صورت ترکیبی بهره گرفت. بدون تردید ایده پردازی با تم‌های رنگی متفاوت و جنس‌های متنوع به زیباسازی بیشتر چیدمان دامن می‌زند. اگر می‌خواهید از ترکیب رنگ‌ها در کنار یک دیگر بهره بگیرید اصلاً نگران نباشید کافی است از تم‌های رنگی تیره برای ایده پردازی‌های لوکس استفاده شود تا به هدف نهایی نزدیک‌تر شوید.

از آنجایی که چیدمان داخلی قدری به تخصص در زمینه رنگ شناسی و سبک شناسی نیازمند است. می‌توان با کمک گرفتن از متخصصان طراحی دکوراسیون داخلی به ایده پردازی لوکس‌تری دست پیدا کرد. آن‌ها به شما صفر تا صد دکوراسیون داخلی را با نازل‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهند.

فارس

برچسب ها:

دکوراسیون ،طراحی لوکس 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما