آشنایی با پرفروش‌ ترین برند یخچال فریزر در سال 1402

1402/10/26

آشنایی با پرفروش‌ ترین برند یخچال فریزر در سال 1402
یخچال فریزر یکی از اصلی‌ترین تولیدات شرکت‌های لوازم خانگی برقی است زیرا از این وسیله در همه خانه‌ها استفاده می‌شود و بنابراین طبیعی است که این شرکت‌ها روی تولید این کالا تمرکز زیادی بگذارند.
هر روز که می‌گذرد و تکنولوژی پیشرفت بیشتری می‌کند، یخچال فریزرها هم از این پیشرفت سهم می‌برند و کیفیت بهتری پیدا می‌کنند. طبیعتا برندهای مطرح لوازم خانگی نیز هیچکدام از این پیشرفت عقب نمی‌مانند. اما باز هم وقتی قرار باشد که یک یخچال فریزر انتخاب کنیم، به دنیال بهترین می‌گردیم. اگرچه انتخاب بهترین ممکن است برای هرکس متفاوت باشد و باید با توجه به فاکتورهای مختلف صورت گیرد اما شاید اگر پرفروش‌ترین برندهای یخچال فریزر سال 1402 رادر بازار ایران را بشناسید، بتوانید راحت‌تر بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم چند مورد از پرفروش‌ترین‌های سال 1402 را به شما معرفی کنیم. اگر دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

یخچال و فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190S

یخچال و فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190S یکی از بهترین محصولات شرکت پاکشوما در زمینه تولید یخچال و فریزر در بازار ایران محسوب می‌شود. این دستگاه با طراحی منحصر به فرد، بسیار زیبا و کاربردی است و زمان زیادی هم از معرفی‌اش نمی‌گذرد. این یخچال دارای چهار درب با طراحی استثنایی و کاربردی است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول، سیستم اکونومی است که در زمان‌هایی که از آن استفاده نمی‌شود، به‌خصوص در زمان‌هایی که به سفر می‌روید، میزان مصرف برق را به طور چشم‌گیری کاهش می‌دهد.

همچنین، کمپرسور این یخچال به صورت بهینه‌ای کار می‌کند و به‌طور موثر از تامین سرمایش لازم برای یخچال و فریزر بهره می‌برد. فناوری گردش هوای چندگانه نیز یکی از نقاط قوت این محصول است. این سیستم تضمین می‌کند که هوا در داخل یخچال به طور تمامی تازه‌تر نگه‌داشته شود و تمامی محفظه‌ها به صورت یکنواخت خنک می‌شوند. مدل P190S از جمله یخچال‌های مدرن و عملکردی است که به راحتی می‌تواند نیاز‌های یک خانواده را پوشش دهد. طراحی زیبا و منحصربه‌فرد آن به همراه تکنولوژی‌های پیشرفته، مدل P190S را به یک انتخاب عالی برای افرادی تبدیل می‌کند که به دنبال ترکیبی از زیبایی، کارایی، و کم‌مصرفی هستند. با توجه به ویژگی‌های خاص و کاربردی این مدل، خریداران می‌توانند با آرامش خاطر، به تجربه‌ای عالی از یک یخچال و فریزر پیشرفته دست یابند.

یخچال فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T


این یخچال به بروزترین فناوری‌ها مانند سیستم اکونومی تجهیز شده است که در زمان سفرها بسیار کارآمد و مفید است و مصرف برق را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را به بهترین شکل فراهم می‌کند. فناوری گردش هوای چندگانه نیز موجب تازگی هوا در داخل یخچال شده و تمامی بخش‌های یخچال و فریزر را به یکنواختی نگه می‌دارد، همچنین دارای آبسردکن و یخسازی نیمه اتوماتیک است. بنابراین یخچال فریزر 14 فوت امرسال مدل TFH14T را می‌توان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین یخچال فریزرهای سال 1402 در بازار ایران دانست.

یخچال فریزر ساید بای ساید 32 فوت سام ROSSO 3/S

یخچال و فریزر مدل ROSSO 3/S از گروه یخچال و فریزرهای تولیدی شرکت سام است. شرکت سام، به عنوان جایگزین برند سامسونگ در بازار ایران شناخته می‌شود. این دستگاه با ظرفیت 32 فوت مناسب برای خانواده‌های کم جمعیت تا متوسط است. مصرف انرژی A++ این دستگاه را در رده دستگاه‌های کم مصرف قرار می‌دهد. ظاهر زیبای این ساید بای ساید با دو دسته عمودی ساده تکمیل می‌شود. پنل کنترلی دستگاه برای انتخاب یخ یا آب خنک و ... روی در فریزر نصب شده است. کمپرسور این دستگاه از نوع Digital Inverter Compressor سامسونگ است که باعث افزایش عمر و بهبود راندمان دستگاه می‌شود.

داخل یخچال، طبقات متعدد و کشوها برای چیدن موادغذایی و ظروف در نظر گرفته شده‌اند. سمت داخلی در هم دارای طبقاتی است که می‌توان در آنها برخی موادغذایی و بطری‌ها را قرار داد. همچنین، وجود طبقات متعدد و کشو در فریزر باعث منظم شدن و افزایش کارآمدی فضای فریزر می‌شود. شرکت سام الکترونیک با برند سام، محصولاتی نظیر یخچال‌های ساید و دوقلو با بدنه و کمپرسور سامسونگ و 123 ماه گارانتی سام سرویس تولید می‌کند. حتی لباسشویی‌های سام دارای گارانتی موتور 123 ماهه هستند. می‌توان گفت که یخچال سام الکترونیک مدل ROSSO 3/S جز گران‌ترین یخچال و فریزرهای برند ایرانی محسوب می‌شود و به اندازه قیمت بالایش کیفیت بسیار بالایی هم به مشتریان خود ارائه می‌دهد

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D5S-2915SS

ساید بای ساید دوو مدل D5S-2915SS، یک یخچال و فریزر با ظرفیت 29 فوت، به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان انواع یخچال و فریزرهای موجود در بازار شناخته می‌شود. این محصول از جنس باکیفیت و دوام بالا بهره‌ می‌برد و مخصوص خانواده‌های پرجمعیت بهینه‌سازی شده است. یکی از ویژگی‌های مهم این یخچال، سیستم برفک‌زدایی نوفراست است که با وجود این ویژگی لازم نیست مانند یخچال فریزرهای قدیمی به صورت دستی برفک را آب کنید. این ویژگی همچنین باعث حفظ تازگی و سلامت مواد غذایی در داخل یخچال نیز می‌شود. گنجایش بالای این یخچال فریزر، به کاربران امکان ذخیره‌سازی موادغذایی به صورت مرتب و منظم را می‌دهد در این وسیله طبقات زیادی وجود دارد و میزان زیادی موادغذایی در آن جا می‌شود. ساید بای ساید دوو را نیز مانند یخچال فریزر دوو باید یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های سال 1402 در بازار ایران دانست.

پرفروش‌ ترین یخچال فریزر سال 1402

در این مقاله چند مورد از پرفروش‌ترین یخچال فریزرهای سال 1402 در بازار ایران را به شما معرفی کردیم. به نظر می‌رسد مصرف بهینه، قیمت مقرون به صرفه، کیفیت و دوام بالا و جادار بودن که از ویژگی‌های اصلی همه این یخچال‌هاست و بیشتر از هر چیز دیگری مورد توجه خریداران بوده است. یقینا مدل‌های پرفروش زیاد دیگری هم هستند که جایشان در این لیست خالی است. اگر درباره آنها اطلاعاتی دارید و یا استفاده از آنها را تجربه کرده‌اید؛ اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما