کشف لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه

1398/03/16

کشف لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۵ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در شهرستان های جوانرود و اسلامآبادغرب به ارزش ۱۳۰میلیون تومان داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: لوازم خانگی قاچاق کشف شده شامل تلویزیون، جاروبرقی، یخچال فریزر و لباسشویی بوده که با تلاش و جدیت پلیس کشف و سه قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی در خصوص کشفیات لوازم خانگی قاچاق در جوانرود، گفت: مأموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف آن می‌شوند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۱۵ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل ۱۱ دستگاه تلویزیون و چهار دستگاه جارو برقی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان، ارزش لوازم خانگی قاچاق کشف شده به ۸۰۰ میلیون ریال می‌رسد، از توقیف خودروی پژو ۴۰۵ دستگیری راننده آن خبر داد و گفت: این فرد برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم تحویل مراجع شد.

وی همچنین در خصوص کشفیات قاچاق در اسلام آبادغرب نیز گفت: مأموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به سمت شهر حمیل به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و جهت بازرسی آنها را متوقف کردند.

سردار امان اللهی یادآوری کرد: در جریان بازرسی از این خودروها، ۱۰ دستگاه وسیله خانگی قاچاق شامل هشت دستگاه ماشین لباسشویی و ۲ دستگاه یخچال فریزر کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به حدود ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد، گفت: راننده هردو دستگاه خودروی نیسان نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین اولویت‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان و اظهار داشت: تاکنون ضربات خوبی بر قاچاقچیان وارد آمده است.

ایرنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما