نکات کاربردی برای خرید ماشین لباسشویی بوش

1398/04/16

راهنمای خرید؛
نکات کاربردی برای خرید ماشین لباسشویی بوش
بیش از ۵۰ سال است که ماشین لباسشویی بوش به یکی از قدرتمندترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌های شستشو در بازار جهانی به خصوص بازار اروپا تبدیل شده است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، انواع مدل‌های ماشین لباسشویی بوش امتحان خود را از نظر کیفیت شستشو، دوام و طول عمر به خوبی پس داده‌اند و همین موضوع سبب شده است تا افراد به هنگام انتخاب، بوش را در لیست دلخواه خود قرار دهند. در اینجا نکاتی که در خرید لباسشویی بوش اهمیت دارند را گرد آوردیم اما پیش از آن بد نیست شرح مختصری از تاریخچه لباسشویی را مطالعه کنید.

امروزه ماشین لباسشویی به یکی از ملزومات مهم یک آشپزخانه مجهز تبدیل شده است که نبود آن در کمتر خانه‌ای حس می‌شود. یکی از مهمترین دلایل برای خرید یک ماشین لباسشویی صرفه‌جویی در زمان است. بگذارید تا برگردیم به دورانی که شستشوی لباس‌ها به یکی از پرزحمت‌ترین کارهای خانه معروف بود؛ این موضوع به حدی مهم بود که حتی در قدیم افرادی را استخدام می‌کردند تا علاوه بر کارهای دیگر، به شستشوی لباس‌هایشان در کنار رودخانه روی تخته‌های چوبی، بپردازند.

در آن دوران اهمیت زمان به اندازه‌ای که امروزه مورد توجه است، نبود؛ اما با این وجود، هنوز هم مخترعانی مانند ویلیام بلک‌استون بودند که در فکر آسان‌کردن فعالیت‌های روزمره خودشان و دیگران، دست به ساختن چنین وسایل کاربردی می‌زدند. ویلیام بلک‌استون در سال ۱۸۵۸، یک ماشین لباسشویی برای همسرش ساخت که قابلیت این را داشت که چرک و کثیفی و خاک را از لباس‌ها پاک کند. این اولین ماشین لباسشویی رسمی قابل استفاده در خانه بود.

خرید لباسشویی بوش

در دوران حاضر، در هنگام خرید لباسشویی و ظرفشویی بوش، نمی‌توان صرفاً فقط به چشم یک وسیله برای شستشوی لباس‌ها و ظرف‌ها به آن‌ها نگاه کرد؛ بلکه باید به نکات مهمی دقت کرد تا با خیالی راحت، مدت زیادی از آن‌ها استفاده کنید. ما در این مقاله نکاتی را در رابطه با لباسشویی بوش به صورت جامع برای شما فراهم کردیم تا شاید بتواند کمک خوبی به خرید هوشمندانه‌تان باشد.

ظرفیت

اولین نکته‌ای که بهتر است در هنگام خرید یک ماشین لباسشویی به آن دقت کنید، ظرفیت شستشوی آن است. پیشنهاد می‌کنم که ظرفیت آن را متناسب با تعداد افراد خانواده و یا کسانی که از آن استفاده می‌کنند، انتخاب کنید.

عمر مفید یک ماشین لباسشویی تقریباً در بین ۱۰ تا ۱۵ سال است و اگر این احتمال را می‌دهید که ممکن است تعداد اعضای خانواده‌تان تا چندسال آینده بیشتر شود، پس بهتر است از همین الان به فکر یک ماشین لباسشویی با ظرفیت بیشتری باشید. ظرفیت‌هایی که می‌توانید در اختیار داشته باشید، بین ۷ تا ۹ کیلوگرمی هستند.

سرعت

سرعت چرخش موتور معیاری برای نشان دادن سرعت شستشو و یا خشک‌کردن لباس‌ها در آن است. میزان قیمت ماشین لباسشویی با افزایش سرعت چرخش موتور آن، طبیعتاً افزایش می‌یابد. این مقدار در ماشین‌های لباسشویی بوش بین ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ دور است.

مصرف انرژی

نکته مهم بعدی که باید به آن دقت کنید، مقدار مصرف انرژی ماشین لباسشویی است. ماشین‌هایی که دارای «ستارۀ انرژی» یا «Energy Star» هستند را به اولویت انتخاب خود اضافه کنید؛ چراکه این ماشین‌ها دارای مصرف انرژی کمتری هستند. ماشین‌های لباسشویی بوش تماماً دارای برچسب ستاره انرژی هستند و با توجه به عمر بالای آنها، کاملاً به صرفه خواهند بود. ستاره انرژی ماشین لباسشویی بوش، کاهش انرژی آن را نزدیک به ۶۵% کمتر از ماشین‌های لباسشویی معمولی نشان می‌دهد.

سر و صدا و لرزش

به طور قطع شما هم مثل من دوست ندارید که از جزییات صدای شستن و یا خشک‌کردن لباس‌هایتان در هنگام فعالیت ماشین لباسشویی باخبر شوید و آرامش‌تان به هم بخورد. علاوه‌بر صدای موتور، لرزش ماشین هم باعث ایجاد صداهای غیرقابل تحملی می‌شود. به منظور حل این مشکل، در ماشین لباسشویی بوش، طراحی دایره‌ای، جداره‌های کناری را تقویت می‌کند. این ساختار، همراه با عایق، افزایش یافته و مقدار سر و صدا را تنظیم می‌کند و لرزش را تا ۳۰٪ کاهش و علاوه‌بر آن، پایداری خشک‌کن را افزایش می‌دهد.

اندازه و طراحی

نکته مهم دیگر، اندازه‌ی ماشین لباسشویی است که باید متناسب با فضای خالی موجود در خانه باشد. طراحی آن نیز باید متناسب با دکوراسیون خانه باشد. ماشین لباسشویی بوش بهینه‌سازی‌شده برای هر خانه‌ای است. طراحی بی‌نظیر، انعطاف‌پذیری هنگام نصب همراه با کارایی بسیار بالا، از مشخصه‌های مهم بوش است.

دیگر امکانات اضافی

قابلیت‌های دیگری هم هستند که بسته به بودجه‌ای که برای خرید ماشین لباسشویی در نظر گرفته‌اید، متغیر هستند؛ اما اکثر آن‌ها در بیشتر ماشین‌های لباسشویی بوش وجود دارند.

کنترل فعالیت دستگاه در زمانی که در آشپزخانه حضور ندارید: از طریق نرم‌افزار Home-Connect می‌توانید حتی در زمانی که در خانه نیستید، دستگاه خود را به‌کار بیندازید که البته این کار، نیازمند متصل بودن تلفن هوشمند شما به اینترنت است.

افزاینده سرعت: همانطور که در مقدمه گفتیم، صرفه‌جویی در زمان یکی از مهمترین دلایل استفاده از یک ماشین لباسشویی است، در اینجا به این می‌پردازیم که این مورد مهم چگونه تأمین می‌شود. به لطف حالت ™SpeedPerfect در ماشین لباسشویی بوش، شستشوی لباس‌هایتان تا ۴۰٪ سریعتر از قبل انجام می‌شود.

ماشین‌های لباسشویی سری ۸ بوش با یک شستشوی ۱۵ دقیقه‌ای و خشک‌کردن ۱۵ دقیقه‌ای، سریعترین زمان شستشو و خشک‌کردن در صنعت لباسشویی را به خود اختصاص داده‌اند.

نتیجه

بر اساس نکاتی که در بالا ذکر شد می‌توان با اطمینان گفت که لباسشویی این برند آلمانی همانند دیگر محصولات آن همچون ظرفشویی، یخچال ساید بای ساید بوش، اتو، جاروبرقی و دیگر ملزومات خانه و آشپزخانه آن همگی نیاز مصرف کننده را به یک دستگاه خوب، پوشش داده و کارها را با کیفیت بالا و همچنین کاهش زمان، برای ما آسان خواهد کرد.

مهر
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما