تصفیه هوا گاستروبک

1402/09/28

تصفیه هوا گاستروبک
استفاده از تجهیزات تکنولوژی در حوزه لوازم خانگی به‌خصوص لوازم برقی آشپزخانه مزایای بسیاری به همراه دارد. با پیشرفت تکنولوژی در دهه‌های اخیر، کمپانی‌های پیشروی بسیاری در حوزه‌ی تولید لوازم برقی فعالیت می‌کنند.
تصفیه هوا گاستروبک یکی از محصولات کاربردی این کمپانی آلمانی است که استفاده از آن برای از بین بردن آلاینده‌های موجود در هوا به‌خصوص در روزهایی که آلودگی زیاد هوا آزاردهنده می‌شود، بسیار کارآمد و ایدئال به‌نظر می‌رسد. کمپانی گاستروبک به‌عنوان یک کمپانی مطرح در سطح جهان، علاوه بر دستگاه تصفیه هوا، انواع لوازم برقی خانه و آشپزخانه را با بهترین کیفیت و مجهز به تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کند. با ما همراه باشید تا ضمن معرفی تصفیه هوا گاستروبک، چند نمونه از محصولات این کمپانی را نیز معرفی کنیم.

دستگاه تصفیه هوا

این دستگاه همان‌طور که از نام آن مشخص است، برای از بین بردن آلاینده‌های موجود در هوا و پاک‌سازی هوای محیط‌های بسته استفاده می‌شود. این دستگاه به فیلترهایی مجهز است که با کاهش ذرات آلوده از بروز و تشدید حساسیت‌ها و بیماری‌های تنفسی در افراد مختلف به‌خصوص کودکان و افراد میان‌سال جلوگیری می‌کند. آنچه در معرفی تصفیه هوا گاستروبک، موردتوجه قرار می‌گیرد، فناوری پیشرفته به‌کاررفته در این دستگاه است. این نوع تصفیه هوا به فناوری فیلتراسیون یونی نقره در هوا مجهز است و می‌تواند با ویروس‌ها و باکتری‌های موجود در هوا مقابله کرده و به شکل مؤثری این عوامل بیماری‌زا را سرکوب کند. این دستگاه فیلتراسیون دارای مکانیسم پنج مرحله‌ای است و بدون هیچ مواد شیمیایی، هوا را ضدعفونی می‌کند. تصفیه هوا گاستروبک برای محیط خانه و اتاق‌های استراحت، مدارس، دفاتر کار، اتاق انتظار و رستوران‌ها، مراکز مراقبت روزانه و کاربری‌هایی از این قبیل، مناسب است. عملکرد این دستگاه در فیلتراسیون هوا بسیار سریع و دقیق بوده و عمر مفید فیلتر آن نیز تقریباً ۲۰۰۰ ساعت کاری است.

مزایای استفاده از تصفیه هوا گاستروبک

اگر در خانواده خود بیماران مبتلا به آسم و حساسیت‌های تنفسی دارید، می‌توانید با خرید این دستگاه کاربردی باکیفیت از کمپانی معروف گاستروبک، به‌راحتی انواع ویروس، ذرات گردوغبار، بو و باکتری و سایر عوامل بیماری‌زا در هوا را از بین ببرید. با توجه به این که عملکرد این دستگاه به هیچ ماده شیمیایی وابسته نیست، استفاده از آن در درازمدت، هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این دستگاه می‌تواند ۹۹ درصد آلرژن‌ها و حتی ویروس کرونا را نیز غیر فعال کند. قیمت دستگاه تصفیه هوا گاستروبک با توجه به مزایایی که ارائه می‌دهد، بسیار مناسب است.

سایر لوازم برقی گاستروبک

همان‌طور که گفتیم کمپانی گاستروبک یک تولیدکننده پیشرو در حوزه لوازم برقی آشپزخانه است و علاوه بر تصفیه هوا گاستروبک، محصولات متنوع دیگری را با کیفیت بالا در مدل‌های مختلف عرضه می‌کند که در ادامه به معرفی چند نمونه از آن‌ها می‌پردازیم.

اسپرسو ساز گاستروبک

قهوه اسپرسو یک نوشیدنی محبوب برای بسیاری از افراد است که تهیه آن با یک اسپرسو ساز باکیفیت در جذابیت آن می‌افزاید. این محصول برند گاستروبک، قدرت بالایی در تولید فشار بخار دارد. به همین خاطر عصاره‌گیری قهوه با کیفیت بالایی انجام می‌شود. کمپانی گاستروبک انواع اسپرسو سازهای خود را در مدل‌های خانگی و کافی‌شاپی با ظرفیت‌های مختلف و جنبه‌های فنی و ظاهری مطلوب، قابلیت استفاده از پودر و دانه قهوه و قابلیت‌های متنوع دیگر تولید می‌کند. استفاده از این قهوه ساز به شما امکان می‌دهد که در نوع خود یک باریستای حرفه‌ای شوید. این دستگاه دارای صفحه نمایشگر و چند برنامه مختلف برای تنظیم غلظت قهوه و غیره است. قیمت اسپرسو ساز گاستروبک با توجه به تعداد کاپ اسپرسو و ظرفیت دستگاه، قابلیت‌های کاربردی و مواردی از این قبیل تعیین می‌شود، اما در کل قیمت آن مانند تصفیه هوا گاستروبک و سایر محصولات این کمپانی بسیار مناسب است.

گریل گاستروبک

این دستگاه از کمپانی آلمانی، بهترین انتخاب برای گریل کردن انواع مرغ، ماهی، گوشت قرمز و سبزیجات و انواع دیگری از غذاهای سالم و رژیمی است. این دستگاه در مدل‌های مختلف با مشخصات فنی و ظاهری متفاوت تولید و عرضه‌شده و امکان کباب زدن و گریل کردن مواد خوراکی در فضای محدود و کوچک خانه را برای شما فراهم می‌سازد. شما می‌توانید گریل گاستروبک را به‌عنوان یک گریل رومیزی روی کانتر آشپزخانه قرار داده و پس از استفاده، آن را تا کرده و جمع کنید. این نوع گریل از کمپانی آلمانی به خاطر داشتن کیفیت بالا در سطح جهانی معروف است. از ویژگی‌های قابل‌توجه این گریل می‌توان به تایمر صوتی، دماسنج دقیق، توان بالا و سایر تجهیزات اضافی اشاره کرد.

چای ساز گاستروبک

این چای ساز حرفه‌ای با چند برنامه کاربردی با قابلیت تنظیم دما، قابلیت تنظیم زمان گرم کردن و قابلیت‌های دیگر به اضافه فیلتر چای ضد زنگ، لذت نوشیدن یک چای خوش‌رنگ، خوش‌طعم و خوش عطر را برای شما به ارمغان می‌آورد. چای ساز گاستروبک، طراحی ظاهری بسیار زیبایی دارد و جلوه بصری خاصی به آشپزخانه شما می‌بخشد.

آبمیوه گیری گاستروبک

این دستگاه مانند سایر محصولات کمپانی آلمانی ازجمله: تصفیه هوا گاستروبک و سایر لوازم برقی خانه و آشپزخانه در مدل‌های متنوع و کیفیت بسیار عالی تولید و عرضه می‌شود. آبمیوه گیری گاستروبک دارای نمایشگر، سیستم ضد چکه و کارکرد چندکاره است و علاوه بر آبگیری، انواع میوه و سبزیجات مختلف را مخلوط و خرد کرده و با قدرت بالایی که دارد، جزو دستگاه‌های رده بالا به شمار می‌رود. این دستگاه علاوه بر مشخصات فنی ایدئال و بدنه فلزی مستحکم، ظاهر زیبا و منحصربه‌فردی نیز دارد. شما می‌توانید انواع میوه و سبزیجات را بدون از دست رفتن خواص آن‌ها در این دستگاه، آبگیری و مخلوط کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب، دستگاه تصفیه هوا گاستروبک و چند نمونه دیگر از لوازم برقی این کمپانی ازجمله، آبمیوه گیری، گریل، اسپرسو ساز و چای‌ ساز گاستروبک را معرفی کردیم. این کمپانی آلمانی در حوزه تولید لوازم آشپزخانه شهرت جهانی دارد و تمامی محصولات آن از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید برحسب نیاز خود انواع این دستگاه‌ها را در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف انتخاب نموده و خرید کنید. قطعاً جنبه‌های زیبایی و کاربردی محصولات گاستروبک شما را شگفت‌زده خواهند کرد. فیلتراسیون هوا و از بین بردن ویروس‌ها، باکتری‌ها و آلاینده‌های محیط با استفاده از دستگاه تصفیه این کمپانی، نمونه‌ای از شگفتی‌های محصولات آن است.

همشهری
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما