ارائه تخفیف در نمایشگاه لوازم خانگی کرمان

1402/11/05

ارائه تخفیف در نمایشگاه لوازم خانگی کرمان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: تخفیف ویژه برای مردم در غرفه‌های متنوع نمایشگاه لوازم خانگی و فرش ماشینی کرمان در نظر گرفته شده است.
امیر حسن‌زاده شامگاه چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه جاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و فرش ماشینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه از ۳ تا ۶ بهمن‌ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی کرمان دایر است.

وی از نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» سخن به‌میان آورد و بیان داشت: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و فرش ماشینی در راستای تحقق شعار سال جاری برگزار شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان اضافه کرد: اتاق اصناف و اتحادیه لوازم خانگی کرمان نیز برای برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات خانگی و فرش ماشینی همکاری خوبی داشتند.

حسن‌زاده همچنین سطح کیفی و کمی نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و فرش ماشینی کرمان را قابل‌قبول توصیف کرد و ابراز داشت: لوازم خانگی و فرش ماشینی با تخفیف ویژه در غرفه‌های متنوع این نمایشگاه به مردم عرضه می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم کرمان از فرصت پیش‌آمده استفاده کنند و با حضور در نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و فرش ماشینی برای تامین لوازم مورد نیاز خود اقدام کنند.

حسن‌زاده همچنین با اشاره به اینکه ظرفیت تولید قطعات لوازم خانگی در استان کرمان وجود دارد، افزود: ان‌شاء‌الله بتوانیم با استفاده از توان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی زمینه احداث کارخانجات تولید قطعات لوازم خانگی در استان کرمان را فراهم کنیم تا موجب ایجاد اشتغال برای جوانان کرمانی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهر کرمان نیز در پایان بهمن‌ماه جاری به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز برگزار می‌شود.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما