معرفی ماشین لباسشویی ال جی مدل J6

1399/03/11

معرفی ماشین لباسشویی ال جی مدل J6
امروزه لباسشویی به یکی از ضروری ترین وسیله های کاربردی در هر خانه ای تبدیل شده است. لباسشویی ها در ظرفیت های متفاوت و اشکال گوناگون با قابلیت های متنوع به بازار عرضه می گردند، اما آن چه که میان آنها تفاوت ایجاد می کند کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسب است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، کمپانی ال جی یکی از تولید کننده های برجسته در زمینه ی تولید لوازم خانگی است که توانسته سهم بزرگی از بازار جهان و به ویژه خاورمیانه را در تصاحب خود نگه دارد حال ما شما خوش سلیقه ها را با شگفت انگیزترین ماشین لباسشویی ال جی J6 سال 2019 با ظرفیت 9 کیلوگرم آشنا می کنیم. این ماشین لباسشویی ال جی مدل J6 یکی از لباس شویی های با ظرفیت متوسط ساخت کمپانی ال جی است. این مدل در دو رنگ سفید و نقره ای در بازار موجود است.

ماشین لباسشویی ال جی J6 از جمله مدرن‌ترین و خوش طرح‌ترین محصولات این کمپانی کره‌ای است که با ظرفیت 9کیلوگرمی عرضه بازار شده است. سود بردن از امکانات ویژه‌ای برای این مدل لباسشویی باعث شده تا از مدل‌های دیگر مجزا باشد.‌ از همین رو می‌توان از آن به عنوان محصول حرفه‌ای یاد کرد.‌ در نظر گرفتن درام آن با ظرفیت 9 کیلوگرمی در کنار قابلیت تمیز کنندگی فوق‌العاده بالای این لباسشویی ال جی بهترین گزینه برای خانواده‌های پر جمعیت است.

به کمک موتور اینورتر ™Inverter Direct Drive نه تنها دوام و طول عمر بالا و از همه مهمتر کیفیت بالایی را با خود به همراه می‌آورد؛ بلکه در عین حال نیز با امکان تولید سر و صدای کم، لحظاتی کاملاً ساکت و آرام را در کنار آن تجربه خواهید کرد.

ماشین لباسشویی الجی J6 دارای عملکرد شستشو و خشک کردن است و موتور آن دارای 1400 دور چرخش در دقیقه است. عملکرد و مصرف انرژی این ماشین لباسشویی بسیار بهینه است و هنگام کار سرو صدای کمی تولید می کند. صفحه نمایش LED و پنل کنترل ماشین لباسشویی 9 کیلوییال جی مدل J6 بسیار خوب طراحی شده و امکانات خوبی در اختیار شما قرار می دهد.

این محصول به ترتیب دارای ارتفاع ، عمق و عرض (850*560*600) میلی متر است. دارای 14برنامه شستشو و رده مصرف انرژی A +++ است. در ضمن بدلیل استفاده ازموتور اینورتر دایرکت درایو دارای صدای 53 دسی بل است. شرکت ال جی با تمرکز بر ارائه قابلیت های جدید در محصولات خود،‌ سعی در صرفه جویی در مصرف انرژی و آب توسط مشتریان و حفظ سلامتی آنها داشته است.

فناوری (Spa Steam) شستشو با بخار ال‌جی، آب را به بخار برای شستشو تبدیل می کند، تا بتوانیم مصرف انرژی کمتر و کیفیت بهتری نسبت به سیستم‌های قبلی داشته باشیم. در این تکنولوژی با بهره گیری از نفوذ ذرات بخار، مواد حساسیت‌زا و باکتری‌های مضر تا 99٫99 درصد از لباس، بدون صدمه به تار و پود پارچه خارج می گردد.

از طرف دیگر تکنولوژی بخارشوی ال‌جی تازگی و طراوت خاصی با پخش بخار به لباس ها می بخشد که تنها در 20 دقیقه چروک البسه را از بین می برد. باخرید لباسشویی 9 کیلوی ال جیبا توجه به کیفیتی که دارد تا سال های سال از خرید لباسشویی بی نیاز خواهید شد.

در مدل های جدید لباسشویی یک آیتم به منظور امکان اضافه کردن لباس (Add Item) به ماشین لباسشویی در حین شستشو اضافه گردیده است که ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدلJ6 نیز از این تکنولوژی بهره گرفته است. در این تکنولوژی می توان با زدن یک دکمه (Pause) شستشو را متوقف کرده و بعد از اضافه نمودن لباس، دوباره روشن نموده و شستشو را از سر بگیرید.

در ضمن با نصب سیستم عیب یاب خودکار (https://www.lg.com/uk/support/smart-diagnosis) Smart Check روی گوشی های هوشمند خود می توانید از هر گونه مشکلی که در لباسشویی شما پیش آمده مطلع شوید عملکرد این سیستم به صورت خودکار است به راحتی هر مشکلی که برای لباسشویی اتفاق افتاده را تشخیص میدهد یکی از کارایی به کارگیری آن جلوگیری از عواقب سنگین و هزینه های زیاد برای مشکلات کوچک است با این سیستم از مشکل آن اطلاع خواهید داشت و میتوانید به راحتی برای حل آن اقدام کنید و دست از تماس با تعمیر کاران و دردسر های ان بردارید و در خانه خود مشکل را پیدا کنید و با آگاهی از مشکل قاطعانه سراغ ان بروید.

از مهمترین و قابل توجه‌ترین بخش‌های ماشین لباسشویی ال جی مدل J6 در نظر گرفتن 6 حرکت شستشوی کارآمد و حرفه‌ای هستند، که در کنار همدیگر حکم یک شخص را دارند. به بیان دیگر 6 نوع حرکتScrub، Stepping، Tumble، Filtration، Swing و Rolling که از آنها می‌توان به عنوان برنامه‌ای شبیه ساز دست یاد کرد هر کدام به نوبه خود با قابلیت ساییدن، فیلتر کردن، غلتاندن، پله‌ای، پیچاندن و چرخاندن یک چرخه‌ی کاملاً شستشو و کارآمد را همراهی می‌کنند.

هر یک از این حالت‌های شستشو بسته به نوع لباس و همچنین الیاف پارچه حرکات مختلفی را بر روی لباس انجام می‌دهد. هدف اصلی ال جی از ابداع این 6 مرحله عدم آسیب رساندن به لباس‌ها هنگام شستشو بود و با این کار خواست تا هر نوع لباس با عملکرد مناسب‌تری مورد شستشو قرار داده شوند و در نهایت بدون هیچ گونه آسیب دیدگی لباس‌هایی کاملاً تمیز و مرتب را در اختیار خواهید داشت.

لباسشویی ال جی مدل J6 ال جی امروزه در برند خود گل سر سبد بازار ها شناخته شده اند و با سلیقه مردم همخوانی داشته و طراحی مد نظر مردم می سازد این برند از لباسشویی ها در بازار روز به روز با کیفیت تر و متنوع تر روانه بازار می شود ال جی میداند که مردم به دنبال چه فناوری هستند و نیاز آنها را از قبل ایجاد شدن برطرف میسازد و برای هر کثیفی نتیجه ای عالی را ایجاد می کند و تمام میکروب ها را با درجه ی بالای دما از بین می برد.

این لباسشویی 9 کیلویی دارای برنامه ضد آلرژی وآنتی باکتریال است که دمای بالای آن آب را بخار کرده و لباس ها را ضدعفونی و پاک می کند به طوری که هیچ آسیبی به لباس ها وارد نشود این کار باعث کاهش میکروب و مواد آلرژی زا روی لباس ها شد و مشکلات تنفسی را نیز کاهش می دهد فناوری سوپربخار با استفاده از فناوری آب و گرما لباس ها را پاک کرده و باعث کاهش آلرژن هایی مثل گرد و غبار می شود و الرژی و مشکلات تنفسی را با حفظ یک محیط سالم بهبود می بخشد بنابراین دمای آب 40 تا 60 درجه افزایش یافته و لکه های سخت و هر موادی دیگر را به راحتی پاک می کند.

آریا

برچسب ها:

ماشین لباسشویی ،ال جی 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما