معرفی ساندبار S95QR به عنوان پرچمدار ال جی

1400/09/28

معرفی ساندبار S95QR به عنوان پرچمدار ال جی
از ساندبار S95QR ال جی به عنوان پرچمدار ساندبار های 2021، 9.1.5 کانال رونمایی شده که اولین ساندبار با بلندگوی مرکزی است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، در نمایشگاه CES 2022، ال‌ جی مجموعه کاملی از ساندبار های خود را معرفی خواهند کرد که پرچمدار آن ها ساندبار S95QR خواهند بود، این پخش کننده دارای خروجی 810 وات و 9.1.5 کانال صدای فراگیر است که نسبت به ساندبار SP11RA که 770 وات 7.1.4 کاناله بود قدرت آن افزایش یافته است.

بر اساس آنچه که اعلام شده، ساندبار S95QR ال جی پیشرفت عظیمی در درایور ها و محفظه های بلندگو و ساب ووفر بزرگ تر داشته است. یک جفت بلندگو در عقب که ارتقا یافته با شش کانال دیگر (چهار در جلو/جانب، دو بلندگوی بالا) به انتشار صدای صحنه فیلم‌ ها، سریال‌ ها و بازی‌ ها کمک خواهد کرد.

برای لذت بردن و استفاده از تمام پتانسیل و ظرفیت این ساندبار ال جی به یک تلویزیون با پشتیبانی داخلی از فرمت‌ های صوتی با Dolby Atmos یا DTS:X، یک پخش کننده بلوری، یک کنسول بازی مانند سری Xbox یا یک پخش کننده رسانه مانند Apple TV 4K نیاز دارید.

ساندبار جدید ال جی از آمازون الکسا، دستیار صوتی گوگل و چندین کانال پخش موسیقی پشتیبانی می کند، اگر چه برای دسترسی به آن به دانگل وای فای «Wowcast» ال جی نیاز دارد که باید جداگانه خریداری شود. همچنین قابلیت برای میکس کردن موسیقی در دو کانال به نسخه مجازی 7.1 با تغییر در حالت موسیقی وجود دارد که توسط فناوری Horizon Meridian Audio ارائه می شود.

ال کا ایران

برچسب ها:

ساندبار ،ال جی 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما